کد خبر 871855
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
منتظری

پس از برخوردهای قاطعانه قوه قضائیه با مجرمان، برخی از صفحات مجازی با انتشار تصاویری شایعه داشتن یک ویلای مجلل را به دادستان کل کشور منتسب کردند.

به گزارش مشرق، پس از برخوردهای قانونی قوه قضائیه با مجرمان و همچنین اظهارنظر دادستان کل کشور مبنی بر خورد با چهره‌های که از اعتماد مردم سوء استفاده می‌کنند و یا افرادی که در محیط های عمومی رفتارهای خلاف عفت عمومی انجام می‌دهند، پروژه حمله به حجت الاسلام منتظری در شبکه‌های اجتماعی کلید خورد.

درهمین راستا برخی صفحات فضای مجازی با انتشار تصاویری، ویلایی واقع در خیابان ثارالله تهران را به دادستان کل کشور منتسب کردند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر فیروزآبادی ویلای لواسان را تحویل داد

بررسی‌ها خبرنگار ما نشان می‌دهد اگرچه حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور از ابتدای انقلاب قاضی برجسته ای بوده اما استعلامات اسناد کشوری نشان می‌دهد که هیچ زمین و ویلایی به نام وی وجود ندارد و تنها یک خانه مسکونی 200 متری به نام دادستان کل کشور ثبت شده که آن هم از ارث پدری شان و پول فروش خانه ای که قبل از انقلاب در قم داشته اند، خریداری شده است.

همچنین اطلاعات ما نشان می‌دهد که حجت الاسلام منتظری حتی وامی برای خرید مسکن هم دریافت نکرده است.

گفتنی است از ابتدای سال 95، آیت الله آملی لاریجانی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس شعبه اول و رئیس کل دیوان عدالت اداری را به عنوان دادستان کل کشور منصوب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    20 66
    حفظه الله و وفقه
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    23 42
    هرکس که معاندین علیه اش جو سازی کردن بدونید کارش درسته
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
      7 1
      نه این طور نیست. با همین توجیه احمقانه مملکت رو بهم ریختید. حضرت امام گفت اگر دشمن از شما تعریف کرد در کار خود شک کنید. همین . نه بالاتر نه پایین تر نه برعکسش نه هیچی .
  • محمود IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    7 13
    درود برایت الله دادستان منتظری بنده در یک مورد پرونده داشتم اگر قضاوت درستی نمی شد از نظام نا امید میشدم اما همین شخص قاضی با انصاف و خداترس امید به نظام اسلامی را برایم تقویت کرد درود برایشان
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    4 8
    خدا لعنت کند کسانی رو به که به افراد مومن تهمت وافترا میزنند.باید با کسانیکه دروغ وشایعه پراکنی میکنند برخورد جدی شود
  • شهاب IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    17 0
    غصه نداره که! لطفا مسؤولین و خانواده های آنها اموالشان را شفاف را اعلام کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس