کد خبر 871801
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
شفر

شاید مدیران استقلال تصور کردند شفر هم مانند بسیاری از مربیان ایرانی است و به همین دلیل از کنار برخی مسائل به راحتی می‌گذرد

به گزارش مشرق، زمانی که وینفرد شفر در مرخصی به سر می‌برد پندار توفیقی با تعدادی بازیکن که بیشتر آنها کم‌نام و نشان بودند قرارداد امضا کرد. بازیکنانی که کسی نمی‌توانست حدس بزند که در لیست خرید شفر قرار نداشتند. پس از بازگشت شفر به ایران، جذب این بازیکنان برای سرمربی آلمانی استقلال یک شوک بزرگ بود چرا که وی درخواست جذب هیچ کدام از این بازیکنان را نداده بود و همین مسئله باعث شد امید سام‌کن که از سپیدرود به استقلال آمده بود دیپورت شود و در حال حاضر هم صحبت‌های زیادی در خصوص جدایی میثم تیموری و حتی مرتضی آقاخان شنیده می‌شود.

ابهامی که در این میان وجود دارد این است که چرا این بازیکنان بدون هماهنگی شفر جذب شده‌اند. شاید مدیران استقلال تصور کردند شفر هم مانند بسیاری از مربیان ایرانی است و به همین دلیل از کنار برخی مسائل به راحتی می‌گذرد اما این مربی آلمانی به محض بازگشت به ایران، واکنش تندی به جذب این بازیکنان انجام داد.

در حال حاضر پندار توفیقی به عنوان کسی که با این بازیکنان قرارداد امضا کرده باید پاسخگوی این ابهامات باشد ابهاماتی که می‌تواند شائبه‌های زیادی را به دنبال داشته باشد و اگر پاسخ مناسبی از طرف توفیقی داده نشود این شائبه‌ها رنگ و روی واقعیت به خود خواهد گرفت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 35
  • مهماندار هواپیما IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    0 1
    باید دید چند درصد سهم اقای پندار میشده
  • امیر IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    1 0
    به نظر بنده تحلیل ناقصی است و اصل مطلب اینه که؛ وزارت ورزش و پرسپولیس،فکرش رو هم نمی کرد که شفر یک انقلاب تکنیکی و تاکتیکی در استقلال ایجاد کنه که حتی یکی از مدعیان اصلی ایران و آسیا بشه. وزارت حامی پرسپولیس وقتی قدرت استقلال با آقای شفر رو دید،بهترین راه رو در سنگ اندازی به برنامه،قراردادها و امکانات تیم استقلال میدونه و بخاطر همین نه میذاره استقلال با بازیکنان سابقش قرارداد ببنده،نه اردو بره و نه........ وزیر حامی پرسپولیس دوس نداره هیچ تیمی رقیب پرسپولیس باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس