کد خبر 871710
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
هویت ۲ ایرانی بازداشت‌شده در بلژیک

دو ایرانی بازداشت‌شده توسط بلژیک، از اعضای منافقین بوده‌اند و با سران این سازمان نیز عکس گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، پلیس بلژیک یک روز پس از برگزاری همایش ضدایرانی منافقین در پاریس مدعی بازداشت ۲ ایرانی مرد ۳۸ساله به‌نام "امیر س." و زن ۳۳ساله به‌نام "نسیم ن." که هر دو تبعه بلژیک هستند و قصد داشتند به همایش سالانه منافقین در پاریس حمله کنند؛ این در حالی  است که سخنگوی وزارت امور خارجه افراد بازداشت‌شده را از اعضای شناخته شده گروهک منافقین عنوان کرد و گفت: آماده‌ایم با ارائه اسناد لازم در جهت روشن کردن ابعاد واقعی این سناریو، همکاری کنیم.

همچنین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در توییتی نوشت:‌ «چقدر جالب: همین که ما سفر در سطح رئیس جمهور را به اروپا آغاز کردیم، (گزارشی منتشر شد که) ظاهراً عملیاتی ایرانی اتفاق افتاده و توطئه‌گران آن دستگیر شده‌اند. ایران صراحتاً هرگونه خشونت و ترور را در هر جایی که باشد محکوم کرده و آمادگی دارد تا با همه طرف‌های ذی‌نفع برای پرده برداشتن از چیزی که یک طرح شیطانی عملیات فریب است، همکاری کند».

تصاویر زیر نشان می‌دهد یکی از بازداشت‌شدگان که رسانه‌های بلژیکی از او به‌عنوان امیر س. نام می‌بردند، امیر سعدونی نام دارد که از اعضای شناخته‌شده سازمان تروریستی منافقین بوده و با سران این سازمان از جمله مهدی ابریشم‌چی نفر دوم منافقین نیز عکس یادگاری دارد و در میتینگ‌های منافقین حضور فعالی داشته است:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    25 4
    طراحی کردند که ایران را تروریست معرفی کنند کور خوانده اند
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    16 3
    راست گفتن ایرانین ولی مشخص نکردن چه گروهین منافقینن ، اغتشاشگرانن یا گروههای دیگه ی ایرانی ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس