کد خبر 871681
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
پرسپولیس و استقلال نمایه

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی وابسته به وزارت ورزش و جوانان کشور در ۱۰سال گذشته انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه (۱۳ تیرماه ۹۷) برگزار شد.

بر این اساس و طبق رای گیری انجام شده،‌ اعضای کمیته تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی- وابسته به وزارت ورزش و جوانان کشور در ۱۰سال گذشته در کمیسیون‌های مشترک مجلس انتخاب شدند.

۹ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون اصلی انجام این مهم، ۵ نفر از میان درخواست‌کنندگان تحقیق و تفحص و یک نفر دیگر از نمایندگان خارج از کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش و جوانان مجلس که درخواست حضور در این کمیته را داشت با رای‌گیری انتخاب شدند.

بر اساس حداکثر آراء مأخوذه، احد آزادی‌خواه، اصغر مسعودی، مهدی شیخ، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، علیرضا ابراهیمی، محمدصادق طباطبایی‌نژاد، محمداسماعیل سعیدی، جمشید جعفرپور و سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، از کمیسیون فرهنگی و سیدفرید موسوی، علی اصغر یوسف‌نژاد، نادر قاضی‌پور، محمدرضا نجفی و محمدعلی وکیلی به‌عنوان درخواست‌کنندگان تحقیق و تفحص و محمد عزیزی از میان سه نماینده آزاد درخواست‌کننده حضور در کمیته با رای‌گیری برای این تحقیق و تفحص انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه این خبر را تایید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس