کد خبر 871591
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
پورابراهیمی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید در اعتراض به تجمع منافقین در فرانسه، سفیر این کشور را اخراج می‌کرد، چراکه آنان موضوع براندازی نظام جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کنند.

به گزارش مشرق، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی به برگزاری نشست منافقین در فرانسه اعتراض کرد و گفت: اخیرا شاهد اقدام وقیحانه از طرف دولت فرانسه برای تجمع منافقان علیه ایران در این کشور بودیم.

وی تاکید کرد: دولت فرانسه اقدام بی شرمانه ای را علیه ملت ایران راه اندازی کرده است. رئیس جمهور و دولت باید به جد این موضوع را پیگیری کنند، چراکه به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست.

بیشتر بخوانید:

پورابراهیمی تصریح کرد: فرانسه به منافقین اجازه می دهد علیه ایران تجمع کنند، در حالی که منافقان ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را ترور کرده و به شهادت رساندند و امروز به دامن آمریکایی ها و عربستان پناه برده اند و اقدامات وقیحانه علیه ایران انجام می دهند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در مقابله با این اقدامات گفت: ما فقط چند تذکر می دهیم. ایران باید در اعتراض به تجمع منافقان در فرانسه، سفیر این کشور را اخراج می کرد، چراکه آنان موضوع براندازی نظام جمهوری اسلامی را پیگیری می کنند و این وضعیت به هیچ عنوان از نظر ما قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: آقای مطهری خود شما فرزند شهید مطهری هستید که شهید ترور بوده است، کمیسیون امنیت ملی باید در این زمینه بیانیه می داد و به این مسئله ورود پیدا می کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صابر IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    6 0
    اگر مانند این برنامه ها توسط گروه های مخالف دولت فرانسه در ایران برگزار می شد دولت فرانسه چه می کرد ؟! از این دولت بی عرضه و منفعل بعیده - فرزندان روح ا... باید دست بکار بشن!
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    5 0
    احسنت به جناب پور ابراهیمی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس