کد خبر 871230
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
جهانگرد

معاون وزیر ارتباطات گفت: به هر یک از شبکه‌های اجتماعی بومی تاکنون 5 میلیارد تومان کمک مالی شده است.

به گزارش مشرق، نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری معرفی زنجیره حمایتی این وزارتخانه از تولید کسب و کارهای حوزه ICT، حمایت‌های از شبکه‌های اجتماعی بومی را بخشی از حمایت‌های دولتی انجام شده عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

تغییر هزینه اینترنت بزرگترین پیام‌رسان بومی

وی درباره اینکه میزان کمک اعطا شده به هر پیام‌رسان تاکنون چقدر بوده،گفت: به هر یک از شبکه‌های اجتماعی بومی تاکنون 5 میلیارد تومان کمک مالی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این مجموع هزینه‌ها و شامل هزینه لینک‌های ارتباطی نیز هست؟ گفت: از جزئیات خبر ندارم.

جهانگرد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره پیشنهاد یکی از پیام‌رسان‌های بومی برای دریافت صد میلیارد تومان کمک از دولت، گفت: تقاضا دادند اما ظرفیت این کار را نداشتیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا حمایت مالی دولت از پیام‌رسان‌ها موفق بوده، گفت: اینکه دولت از نهادها و گروه‌های نوپا باید حمایت کند در همه دولت‌ها وجود دارد. اما اینکه آیا آنچه انجام می‌دهیم صحیح بوده یا نبوده ممکن است ارزیابی‌ها متفاوت باشند؛ ارزیابی شما این است و ممکن است نظر همه این نباشد؛ در اینکه تصمیم‌گیری به موقع، سروقت و صحیح بوده یا نبوده فراتر از جنس کار ما است؛ ما وظیفه داشتیم لینک ارتباطی، بستر کار و کمک مالی برای شتاب مقطعی را فراهم کنیم که کرده‌ایم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    2 0
    صد میلیارد؟ ! چه خبره علف خرس گه نیست، اونوقت عوضش جی میدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس