کد خبر 871187
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
ناصر امانی

معاون سابق شهرداری تهران گفت: اولین بارکه موضوع قیمت گذاری برای تصدی پست ها مطرح شد هنگام بستن لیست اصلاح طلبان برای شورای پنجم بود.

به گزارش مشرق، معاون سابق شهرداری تهران با رد ادعای یکی ازاعضای شورای پنجم در خصوص قیمت پیشنهادی برای شهردار ناحیه آنهم تحت عنوان «اخباری داریم ..»گفت: دروغ و فضاسازی کاذب علیه مدیریت سابق شهری تا زمانی که مردم تهران با دیدن آثار کار جهادی و تحولات بزرگ دوره قبل و مقایسه آن با عملکرد یکسال اخیرآقایان احساس کنند هیچ دستاوردی جز جابجایی شهردارو معاونینش نداشته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

پاسخ معاون قالیباف به برخی اتهامات جدید

امانی گفت: بهترین روش برای مشغول کردن اذهان فرار به جلو است وقتی یکسال است که حتی پروژه هایی که درپایان دوره قبل 95 درصد پیشرفت داشت هنوز تکمیل نشده باید با اخبار مبهم و می گویند وگزارشاتی داریم و...ذهن مردم را مشغول کرد.

معاون سابق شهردارتهران خاطر نشان کرد: مردم خوب به یاد دارند که یکی ازخانم های اصلاح طلب شورای چهارم که در لیست به اصطلاح امید قرارنگرفته بود درمصاحبه ای رسمی گفت از من مطالبه دو میلیارد تومان جهت قرارگرفتن درلیست شد و من نپذیرفتم. پس قیمت گذاری پست ها درلیست شورای پنجم اصلاح طلبان مرسوم شد، درحالیکه ادعاهایی مبهم و بدون سند و ذکر مصداق نمی تواند این سابقه را ازیادها ببرد.

امانی خاطر نشان کرد: انتصاب شهردارناحیه درتهران در دوره قبل مکانیزم کاملا شفاف و روشنی داشت و همه مراحل آن از پیشنهاد شهردار منطقه و تایید مراجع نظارتی و تاییدکمسیون انتصابات و تصویب شهردار تهران و اعلام رسمی در پرتال شهرداری، سوابق آن موجود است و چناچه ادعاکننده صداقت دارد رسما با ذکر دلیل و مستندات آن را به مراجع قانونی جهت رسیدگی ارائه نماید تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    11 0
    کسی حرف های اصلاح طلبان رو باور نخواهد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس