کد خبر 870781
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
مرغ

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ در بازار مصرف ۷۶۰۰ تومان و در محدوده مجاز کارگروه ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش مشرق، براساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت فروش هرکیلوگرم مرغ در بازار مصرف 7600 تومان و در محدوده مجاز کارگروه ستاد تنظیم بازار است.


براساس اعلام این اتحادیه قیمت مرغ گرم ؛ استعلامی کشتارگاههای تهران دوشنبه 97/04/11 در کشتارگاه 6800 تومان، پخش 6950 تومان، خرده فروشی 7600 تومان، خرده فروشی مرغ شمال 7150 تومان و قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن 6400 تومان است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تغییر قیمتی اقلام خوراکی در خردادماه +جدول

روش‌های تشخیص گوشت سالم و باکیفیت


در اطلاعیه این اتحادیه خطاب به اعضای خود آمده است که قیمت‌های اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و آنها می‌توانید با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب 10 درصد سود اقدام به فروش نمایند .

بنابراین گزارش بر اساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ گرم باید 7 هزار و 100 تومان تا 7 هزار و 800 تومان در بازار عرضه شود و اگر قیمت مرغ به بیش از این قیمت برسد دولت به عرضه گوشت مرغ اقدام می کند و اگر به کمتر از 7 هزار و 100 تومان برسد گوشت مرغ را از تولیدکنندگان می خرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    2 1
    خونریزی را متوقف کنید
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    2 1
    خونریزی را متوقف کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس