فیلم/ دستور حمله مسلحانه خرمشهر از کجا رسید؟

در اتفاقات روز گذشته خرمشهر، ضدانقلاب بار دیگر به پروژه کشته سازی روی آورد و مزدوران معاندان در فضای مجازی مدعی شدند که جوانی به نام «محمد انصاری» در اتفاقات روز گذشته شهر خرمشهر کشته شده است.

به گزارش مشرق، پروژه نخ‌نما و پوسیده کشته‌سازی برای القاء جو متشنج، حربه منسوخ معاندان و ضدانقلاب برای موج سواری از مطالبات مردمی است که در یکی دو سال اخیر با استفاده از فضای غبارآلود فضای مجازی سرعت بیشتری گرفته است که چندین نمونه آن را می توان در اتفاقات دی ماه سال گذشته یافت.

بیشتر بخوانید:

دیشب در خرمشهر چه گذشت؟ +فیلم و عکس

واقعیت ماجرای تیراندازی با کلاش در خرمشهر +فیلم

جوان خرمشهری، پروژه ضدانقلاب را خنثی کرد

در اتفاقات روز گذشته خرمشهر و اعتراض مسالمت‌آمیز و کوتاه مدت بخشی از مردم این شهر در اعتراض به مشکل آب شرب، ضدانقلاب بار دیگر به پروژه منسوخ کشته سازی روی آورد و مزدوران معاندان در فضای مجازی مدعی شدند که جوانی به نام «محمد انصاری» در اتفاقات روز گذشته شهر خرمشهر کشته شده است.

ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی هیاهوی زیادی پیرامون کشته شدن فرد مزبور به راه انداخته بود و مدعی بود این فرد توسط نیروهای امنیتی و انتظامی کشته شده است؛ جنجال معاندان در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ویدئویی از فرد مورد اشاره – محمد انصاری - در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از زنده بودن وی داشت.

این فرد در فیلم منتشر شده صراحتا اعلام می‌کند زنده است و ضمن برائت از ضد انقلاب اعلام می کند هیچ اتفاقی برایش نیفتاده است.

رحمانی‌فضلی وزیر کشور نیز امروز در نشست خبری بااشاره به اتفاقات اخیر در خرمشهر بیان داشت: در خرمشهر هیچ کشته‌ای نداشتیم. طبق آخرین اطلاعات و اخبار شب گذشته تنها یک زخمی در این تجمعات گزارش شده که در مراکز درمانی تحت درمان است.

وی افزود: در اعتراضاتی که به کف خیابان می‌آید ممکن است افرادی سو استفاده کنند و یا عده‌ای احساسی و یا هیجانی شوند که موجب خدشه دار شدن نظم و انتظامات شده و به آشوب‌ها دامن بزنند لذا قوه قضاییه و نیروی انتظامی در این شرایط براساس مسئولیت‌هایی که دارند به موضوع ورود می‌کنند.

وزیر کشور گفت: در مواجهه بااین تجمعات سعی می‌کنیم ان‌ها را به روند قانونی خود هدایت کنیم، دیگر اینکه اعتراضات را به مکان‌هایی ببریم که کمترین برخورد بامردم رادارند و در نهایت تلاش کنیم باروش‌های مسالمت امیز این تجمعات را در کوتاهترین مدت، تمام کنیم.

یدطولای ضدانقلاب در کشته‌سازی!

اما این برای اولین بار نیست که ضدانقلاب به کمک فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به پروژه کشته‌سازی برای پیشبرد اغراض پلید و ضدمردمی خود متوسل می‌شوند. آن‌ها همین چندی پیش نیز در ماجرای اعتصاب چند ساعته بازاریان تهران که با آشوب‌طلبی معدود افراد اجیرشده همراه بود، شایعه‌ای را در حجم وسیع مبنی بر کشته شدن یک دستفروش در جریان اتفاق مزبور منتشر کردند. البته به سرعت مشخص شد، کشته شدن دستفروش مورد اشاره با انگیزه شخصی توسط فردی با سابقه ۱۷ بار بستری شدن در مراکز روانپزشکی صورت گرفته است و بر خلاف تبلیغ ضدانقلاب این حادثه هیچ ارتباطی با اعتصاب بازرایان نداشت.

گاف خنده‌دار ضدانقلاب در ماجرای آتش‌سوزی قهوه‌خانه‌ای در اهواز

در فروردین ماه سال جاری نیز در ماجرای آتش‌سوزی قهوه‌خانه‌ای در اهواز، ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌های تلگرامی معاندان به احمقانه‌ترین شکل ممکن، با جعل نام یکی از قربانیان این حادثه و منتسب کردن وی به یکی از عناصر معاند نظام، مدعی شدند این آتش سوزی یک سوء قصد برای کشتن فرد مورد اشاره بوده است. البته کمی بعد روشن شد که اصلا نام خانوادگی فرد کشته شده در آتش سوزی قهوه خانه اهواز با نام خانوادگی آن عنصر معاند نظام متفاوت است.

کشته‌های قلابی دی‌ماه!

در جریان آشوب‌ها و اغتشاشات عده معدودی از مزدوران گروهک تروریستی منافقین و سایر گروهک‌های ضدانقلاب نظیر سلطنت‌طلبان و گروهک تروریستی کومله، در دی ماه سال گذشته نیز ضدانقلاب متوسل به پروژه کشته سازی شد که روشنگری‌های دستگاه‌های امنیتی و مسئولان قضایی کشور، این نقشه ضدانقلاب را در نطفه خنثی کرد.

یکی از گاف‌های ضدانقلاب در پروژه کشته سازی در آن مقطع، انتشار خبر کذبی مبنی بر کشته شدن خانمی به نام راضیه اسماعیلیان و فرزند در شکمش در خمینی شهربود.

عدم صحت این خبر بقدری واضح بود که ضدانقلاب، تصویر مرحوم مریم زنگنه خبرنگار اجتماعی روزنامه قدس که در همان مقطع زمانی از دنیا رفته بود را بجای کشته قلابی منتشر کردند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    13 3
    عجب دشمنایی داریم مشرق...خیلی...تشریف دارند...
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    17 6
    مرگ بر منافقین ضد انقلاب و ضد ایران اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس