گردانهای القسام

شاخه نظامی جنبش حماس پیامی به زبان عبری خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست فرستاد و اعلام کرد ادعاهای سران این رژیم در موضوع تخریب تونل‌ها «صادقانه» نیست.

به گزارش مشرق، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس پیامی به شهرک‌نشینان صهیونیست تحت عنوان «میان تونل مُرده و تونل انقلابی» فرستاد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، در این پیام آمده است، ارتش رژیم صهیونیستی در ادعاهایش پیرامون تخریب تونل‌های هجومی مقاومت صادق نبوده است. رژیم صهیونیستی فراموش کرده که تونل‌های تخریب شده چیزی جز تونل‌های از رده خارج شده از جنگ ۲۰۱۴ نبوده است.

بیشتر بخوانید:

ورود «رهبر» به دانشگاه سپاه از مسجدالاقصی +عکس

القسام افزود؛ رژیم صهیونیستی برخی ادعاها را مطرح می‌کند تا روحیه شهرک‌نشینان را بالا می‌برد اما در هر مقابله آینده‌ای مشخص خواهد شد که اطلاات داده شده «دروغ» است.

در این پیام آمده است: آنچه دشمن باید خیلی خوب به آن توجه کند آن است که غزه قرن بیستم گذشت و آنچه هر دشمن متجاوزی به غزه در آینده با آن روبروست بالاتر از خیال انسانی است. صندوق مقاومت فلسطین پر از غافلگیری‌هاست که کوچکترین آنها دشمن را «گیچ و مبهوت» خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند یکی از تونل‌های مقاومت در نوار غزه را هدف قرار گرفته و مانور رسانه‌ای گسترده‌ای در این باره می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    6 3
    سایت وزین مشرق! لطفا از نام کامل بازوی نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین یعنی گردان های شهید عزالدین قسام استفاده نمایید. شهید خودش به اندازه کافی بار معنوی دارد و اگر هم شیخ عزالدین قسام قهرمان مبارزه با استعمار بریتانیا و صهیونیسم باشد که دیگر هیچ جایی از محل اعتراض و یا خلاصه کردن نام این سازمان مقاوم ندارد. در ضمن گردان شهید عزالدین قسام سخنگو دارد که بهتر است در نقل خبرهای بعدی نام او گفته شود. قرار نیست که چون غربیان و صهیونیست های نصاری از این جنبش اسلامی متنفر هستند و تنفر خود را به صورت خبرهای کج دار و مریض منتقل می کنند مترجمین شما هم به این شکل عمل کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس