بیرانوند

رسانه معتبر گاردین نام علیرضا بیرانوند را به عنوان بهترین دروازه بان دور گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در لیست ۱۱ نفره خود قرار داد.

به گزارش مشرق، رسانه  معتبر انگلیسی زبان گاردین ،نام علیرضا بیرانوند را به عنوان بهترین دروزاه بان دور گروهی مسابقات جام جهانی روسیه 2018 قرار داد.

این رسانه متعبر در رابطه با بیرانوند نوشت: علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران توانسته است از شرایط سخت فضای کوچه و خیابان های تهران که زمانی در این مکان ها زندگی می کرده است رهایی یافته و بعد از تبدیل شدن به بازیکن فوتبال و حضور و فعالیت در کارواش ها و در برخی اوقات پیک پیتزا فروشی  حالا به یک بازیکن در بالاترین سطح تبدیل شده است و توانست در دیدار میان تیم های ملی ایران و پرتغال پنالتی ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی ها را در آغوش گرفته و مانع گلزنی او شد.

بیرانوند پیش دیدار با تیم ملی فوتبال پرتغال گفته بود که قصد دارد به یکی از تیم های اروپایی بپیوندد و علاقه بسیاری برای حضور در تیم های لیورپول و پاریس سن ژرمن دارد. بیرانوند توانست در دیدار های جام جهانی 2018 روسیه عملکرد درخشانی داشته باشد و  در مرحله گروهی این رقابت ها با امتیاز 8.67 بیشتر از هر بازیکن دیگر که در این مسابقه حاضر است امتیاز بگیرد.

در ادامه اما نام بازیکنان همچون دیگو گودین ( اروگوئه)، آندریاس گرنکویست(سوئد)، مانوئل آکانی (سوئیس)، لوکا مودریچ(کرواسی )، ایوان راکیتیچ(کرواسی )،کایران تریپر (انگلستان)، الکساندر گلوین (روسیه )، ایسکو(اسپانیا)، هری کین(انگستان) و روملو لوکاکو (بلژیک ) در  لیست بهترین های دور  گروهی مسابقات جام جهانی روسیه 2018 دیده می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس