کد خبر 869724
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
سردار رمضان شریف

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با درایت رهبری و ایثارگری فرزندان ملت امروز چهره واقعی آمریکا و سایر کشورهای استکباری را به دنیا نمایان کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف در سالروز گرامیداشت هفتم تیرماه در اردبیل افزود: یک عده اعتقاد دارند که شرایط سیاسی دنیا و کشور امروز پیچیده شده اما آنها در اشتباه هستند، چراکه امروز چهره واقعی آمریکا را برای همه نشان داده ایم.

وی ادامه داد: امروز بلایی بر سر کشورهای استکباری آورده‌ایم که ترامپ به یاوه گویی افتاده و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانند دلقک‌ها در حال اجرای نمایش در مجامع بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید:

رمضان شریف: اسرائیل ضرب شست محکمی از مقاومت در جولان دریافت کرد

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند «اینها یک دست چدنی دارند که یک دستکش مخملی بر روی آن کشیده‌اند و منافع ملت‌ها را با آن چپاول می‌کنند»، تصریح کرد: ترامپ این دستکش مخملی را از دست خارج کرد و ماهیت نظام استکباری آمریکا را نشان داد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن ترامپ قلدری آمریکا نمود عینی‌تری پیدا کرده است، اضافه کرد: گفتار و رفتار ترامپ نشان دهنده اوج سیاست‌های کثیف سیاستمداران آمریکایی است.

شریف در عین حال با اشاره به بالندگی انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی های کشورهای استکباری تاکید کرد که ارادت و علاقه قلبی مردم به رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی و انقلاب مردمی ایران هر روز در حال افزایش بوده و همین حسادت و حسرت را در دل دشمنان کاشته است.

وی بیان داشت: آنها با این حسادت و حسرت هجمه های گسترده ای برعلیه رهبری، روحانیت و نیروهای انقلابی راه انداخته و از گسستگی نظام و انقلاب حرف می زنند، اما باید بدانند که شکستن انقلاب توهمی بیش نیست و این برای دنیا ثابت شده است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ماندگارتر از توهمات دشمنان برشمرد و یادآور شد: اگر درک درستی از قدرت نرم جمهوری اسلامی در دنیا ارائه کنیم بی‌شک نظام و انقلاب اسلامی تا ابد بیمه خواهد شد.

وی با اشاره به نفرت پراکنی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی متذکر شد: آنها به دلیل اینکه ما تصور روشن و درک درستی از انقلاب به جوانان نداده ایم، قشر جوان را نشانه گرفته و اطلاعات نادرستی را از انقلاب القا می کنند.

شریف مهمترین مشکل در برابر نسل جوان را عدم معرفی انقلاب اسلامی به زبان گویا و هنرمندانه دانست و عنوان کرد: امروز در حساس ترین مقطع انقلاب هستیم و باید برای مقابله با هجمه دشمنان از داشته خود بخوبی محافظت کنیم.

وی همچنین با اشاره به مسایل و مباحث اجتماعی بویژه در بحث اقتصادی افزود: سپاه نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نبوده و در مقابل دغدغه های جامعه حساسیت دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تامین امنیت و رفاه را برای مردم از وظایف ذاتی سپاه برشمرد و اقدامات سپاه در محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم را در همین راستا دانست.

وی با تاکید براینکه مردم و سپاه رابطه عمیقی باهم دارند، اضافه کرد: سپاه مردمی ترین نهاد کشور بوده و لذا برای سپاه رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی، محرومیت زدایی و حمایت از مستضعفان یک وظیفه و رسالت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    7 2
    من از بیگانگان هرگز ننالم زیرا دشمن دشمنی اش را باید بکند اما فعلا هرچه ضربه و خسارت به انقلاب اسلامی و مردم وارد می شود اکثراً از سمت خائنین و وادادگان داخلی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس