کد خبر 869403
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
وزیر خارجه فرانسه

وزارت خارجه فرانسه از تداوم پایبندی پاریس به برجام و تلاش برای برخورداری ایران از مزایای اقتصای این توافق بین‌المللی خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه فرانسه در واکنش به تلاش‌های آمریکا جهت توقف صادرات نفت ایران اعلام کرد: «ما بیانیه های آمریکا را در نظر گرفتیم و به زودی با شرکای اروپایی فرصتی را برای مطالعه آن‌ها به‌دست می‌آوریم.»


وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد: «ما همچنان متعهد به اجرای تمامی جنبه‌های برجام هستیم. به همین دلیل با شرکای بین المللی درحال مطالعه این موضوع هستیم که چگونه ایران می‌تواند از مزایای اقتصادی این توافق همچنان برخوردار باشد.»

بیشتر بخوانید:

بیانیه نمایندگی ایران درباره تخلفات آمریکا

آمریکا مجوز واردات فرش و مواد غذایی از ایران را لغو کرد



این درحالی است که ترکیه، از شرکای اقتصادی ایران نیز امروز اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران الزام آور نیست و آنکارا سعی دارد تهران با اقدام‌های ناعادلانه مواجه نشود

به نوشته آناتولی، وزیر اقتصاد ترکیه در نشست خبری به ‌خبرنگاران اظهار داشت: «تصمیم‌های اتخاذ شده از سوی آمریکا برای ما الزام آور نیست و از تصمیم‌های سازمان ملل متحد پیروی می‌کنیم. ما تنها منافع ملی خود را پیگیری می‌کنیم و به علاوه، به دوستمان "ایران" توجه داریم تا با اقدام غیر عادلانه مواجه نشود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    8 0
    در طول تاریخ کوتاهتون جز خسارت به ما نزده اید. شما بروید حلزون بخورید.
  • هاتف IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    5 0
    مردک، ما خودمان هر روز صدقه می دهیم، با ناز می گویی ، ایران هم از برجام گور به گوری منتفع شود. برو اول منافقین را بریز تو لجن .
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    6 0
    یکی نیست بگه شما همونی که برای سهم خواهی در برجام پلیس بد بودی لعنت و شرم بر شما!
  • احمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    3 0
    برو شکرت رو بخور
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    8 0
    اینها فقط گول زدنه در موقع جنگ ایران و روس دیدیم ناپلئون پشت دروازه های مسکو تزار را بسان برادر در اغوش گرفت و به سپاه قاجار پشت کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس