کد خبر 869263
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
اسپانیا

در فاصله ۴ روز مانده به مصاف تیم‌های ملی روسیه و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، حامیان تیم کشور میزبان جنگ روانی علیه ماتادورها را آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، این روز در اردوی تیم ملی روسیه فقط یک دغدغه وجود دارد: اسپانیا. در تیم هم اما انگار دو بازیکن بیشتر از سایر مردان فرناندو هیرو، روس‌ها را نگران کرده و به همین دلیل هم از سوی آنها مورد حمله واقع شده‌اند: سرخیو راموس کاپیتان و دیه‌گو کاستا بهترین گلزن تیم.

در حالی که 4 روز به مصاف میزبان و قهرمان جام جهانی 2010 باقی مانده است، یکی از خبرنگاران روسیه به نام کریل اسناستین در یک برنامه ورزشی این کشور با نام «هر روز با ورزش» در گفت‌وگو با ایگناشویچ، یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه سعی در تخریب شخصیت کاستا و راموس داشت و با سؤالی عجیب جنگ روانی علیه ماتادورها را آغاز کرد.

این خبرنگار روس از ایگناشویچ پرسید: وقتی الان درباره کاستا و راموس حرف می‌زنیم، باید بدانیم که کاستا یک بازیکن کثیف است که بازیکنان حریف را عصبانی می‌کند و سرخیو راموس هم بازیکنی است که تمام دنیا او را «گورکن محمد صلاح» صدا می‌زنند. تیم ما چطور باید برای مقابله با جنگ‌های روانی این دو بازیکن آماده شود؟

ایگناشویچ که به احتمال جنجال‌آفرینی برای تیمش در صورت ارائه یک پاسخ نسنجیده پی برده بود، به شیوه‌ای سیاستمدارانه به سؤال هموطنش جواب داد و گفت: من فکر می‌کنم که این اقدمات تحریک کننده بازیکنان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابند چون الان ما کمک داور ویدئویی را داریم. با VAR‌ ما باید بسیار محتاطانه‌تر بازی کنیم و این قضیه هم شامل مدافعان می‌شود هم شامل مهاجمان.

حمله عجیب خبرنگار روس به سرخیو راموس و دیه‌گو کاستا در حالی است که این دو نفر در این دوره جام جهانی جزو کم‌خطاترین بازیکنان جام بوده‌اند. هر کدام از این دو بازیکن تیم ملی اسپانیا تنها 2 بار مرتکب خطا شده‌اند (یعنی کمتر از یک خطا در هر یک از بازی‌های تیم‌شان) و هنوز از داوران کارت نگرفته‌اند.

با این وجود خبرنگار روس بر موضع خود در قبال مهاجم اتلتیکومادرید و مدافع رئال مادرید تأکید داشت. او عنوان کرد: این موضوع برای هیچ کسی عجیب نیست که کاستا در تیم ملی اسپانیا هم مانند اتلتیکو یکسری کارهای کثیف خلاف عرف انجام می‌دهد. در مورد راموس هم می‌توان چنین چیزی را گفت. تمام دنیا دیدند که او با صلاح چه کار کرد. نظرات متفاوت است اما چیزی که مشخص شد این بود که به خاطر حرکت او صلاح تقریباً جام جهانی را از دست داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس