کد خبر 868835
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
بهزاد غلامپور

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برخی‌ها در باشگاه نفت مسجد سلیمان هم به محمود فکری و هم به فوتبال این شهر خیانت کردند.

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور در ارتباط با اتفاقاتی که در تیم نفت مسجد سلیمان می افتد اظهار داشت: حداقل انتظار من بعنوان پیشکسوت فوتبال مسجد سلیمان از باشگاه نفت این بود که بعد از پایان یافتن فصل ارکان صعود به لیگ برتر را حفظ کنند. اما متاسفانه انگار بعضی ها هستند که دوست ندارند عوامل موفقیت این تیم با آن ادامه دهند.

دروازه بان سابق تیم ملی ایران در ادامه بیان داشت: مسجد سلیمان اولین شهر ایران است که صاحب فوتبال شد و مردم آن فوتبال را خوب می فهمند. من با افتخار اعلام می کنم اهل این شهر هستم و بر خود لازم می دانم از منافع فوتبال این شهر دفاع کنم. از آنجایی که شاهد یکسری اتفاقات ناخوشایندی هستم که در نهایت به ضرر این تیم و فوتبال مسجد سلیمان تمام می شود. لذا نمی توانم سکوت کنم و باید در این خصوص صحبت کنم.

وی افزود: متاسفانه برخی ها که در تصمیمات این باشگاه هم دخیل هستند خیانت کردند. هم به محمود فکری خیانت کردند و هم در نهایت به باشگاه. چرا آقایان کاری کردند که  فکری بعد از آنکه تیم را به لیگ برتر رساند از آنجا فرار کند؟ پای چه افرادی در میان بود که نگذاشتند فکری آنجا کار کند؟ این حق محمود فکری بود که هدایت تیمی را در لیگ برتر بر عهده بگیرد که خودش یک فصل از سقوط آن ممانعت کرده و فصل بعد آن را به لیگ برتر رسانده است.

غلامپور تاکید کرد: نفت پیش از این هم یکبار به لیگ برتر رسید و به خاطر همین تفکرات میهمان یک ساله لیگ برتر بود و خیلی زود به لیگ یک بازگشت. ترسم از این است که این اتفاق در فصل آینده هم برای این تیم تکرار شود. این فکر مرا آزار می دهد و وادار می شوم در خصوص این تیم سکوت نکنم چون به سرنوشت آن حساس هستم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس