وحید حقانیان

مشاور امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری به شهادت نیروهای سپاه و بسیج در میرجاوه سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سید وحید حقانیان مشاور امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در مطلبی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش به شهادت نیروهای سپاه و بسیج در میرجاوه سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد که در ادامه آمده است:


بسمه تعالی

دیشب تقریبا زمان شروع مسابقه فوتبال که ما آسوده خاطر درمنازلمان همراه با خانواده مشغول دیدن بازی جوانمردان ،باغیرتمان بودیم، در مرز شرقی کشور برجک 96 میرجاوه سیستان و بلوچستان نیروهای بسیج و سپاه پاسداران عزیز مورد یورش حدود 30 نفر از گروهکهای معاند قرار گرفتند که این جوانمردان نیز پس از درگیری غیرتمندانه اشرار را فراری داده و به آنها خساراتی وارد آوردند.

بیشتر بخوانید:

درگیری سپاه با یک تیم تروریستی در میرجاوه

دراین درگیری 3 غیور مرد سپاه و بسیج، شهید و پنج غیور مرد دیگر مجروح شدند؛ درود بر این دلاور مردان پاسدار وطن و آن غیور مردان عرصه ورزش که امنیت و عزت را به مردم و کشور هدیه می کنند. ما نیز چنین باشیم .

سید وحید حقانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    78 19
    شادی روحشون پنج تا صلوات. پیام پرمعنایی بود. بازم شرمنده شهدا شدیم
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    6 9
    کاد الفقر ان یکون کفرا
  • مصطفی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    38 0
    درود و سلام خدا به همه سربازان غیرتمند و باشرف کشورم که در تمام میادین بین المللی و مرزهای جغرافیایی از عزت و کیان و شرف دفاع می کنند. از عزیزان سپاه و ارتش و نیروی انتظامی تا فوتبالی ست های غیرتی و والیبالیست های عزیز و کشتی گیران همیشه قهرمان و غیره
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    30 0
    درود بر همه شهدای این آب و خاک از اول تا امروز که برای حفظ سرزمینمان و مردممان و دین و آیینهایمان جان دادن با ارزش ترین دارایشان، و مرگ نفرین بر مسئولینی که در این سالها به غیر از دزدیدن بردن خوردن کاری نکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس