کد خبر 868773
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
ایران

کاربران ساکرنت معتقد بودند ایران شایسته حضور در مرحله یک هشتم نهایی بود و فوتبال گاهی اوقات ناعادلانه ‌است.

به‌ گزارش مشرق، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دیشب (دوشنبه) با وجود یک نمایش خوب نتوانست پرتغال را در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شکست دهد. شاگردان کارلوس کی‌روش از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماندند. با این حال نمایش خوب ایران باعث شد جهان فوتبال نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. ساکرنت آمریکای لاتین در اینستاگرام خود تصاویری از ناراحتی تماشاگران و بازیکنان ایرانی منتشر کرد و کاربران نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

این رسانه آمریکای لاتین در تصویر معروف که تماشاگر ایرانی در حال اشک ریختن بود، نوشت: ایرانی‌ها سخت ناراحت هستند چون از صعود باز ماندند.

 کاربران در واکنش به این تصویر نوشتند: "اگر ایران در گروهA  یا H حضور داشتند بدون شک به عنوان تیم نخست صعود می‌کرد." "ایران شرایط را برای پرتغال و اسپانیا سخت کرد. آن‌ها خیلی خوب عمل کردند."

"باید ایران را تحسین کرد چون کسی انتظار چنین عملکردی را از آن‌ها نداشت." "ایران مانند مراکش خوش شانس نبود و باید به این تیم تبریک گفت‌." "حذف ایران عادلانه نبود باید آن‌ها صعود می‌کردند."

"آن‌ها باید با سر بلندی جام جهانی را ترک کنند چون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. مراکش را شکست دادند و برابر اسپانیا شجاعانه عمل کردند و شایسته شکست نبودند. هم‌چنین نزدیک بود پرتغال را نیز حذف کنند. آن‌ها پیروز واقعی بودند."

"بازی ایرانی‌ها فوق‌العاده‌ بود و نزدیک بود رونالدو را به خانه بفرستند." "توپ باید در ‌دقیقه ۹۳ وارد دروازه‌ پرتغال می‌شد. فوتبال این چنین است. ایران بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت."

در تصویر دیگر ساکرنت بازیکنان ایرانی به چشم می خوردند که ناراحت روی زمین دراز کشیده بودند و صورت خود را پوشانده بودند. واکنش کاربران به این تصویر نیز مانند عکس قبلی بود. آن‌ها نوشتند: "ایران شایسته حذف نبود." "آن‌ها با تمام وجود جنگیدند و بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند." "آن‌ها با قلب خود بازی کردند. باید به ایران تبریک گفت‌." "ایرانی‌ها اتحاد داشتند و می‌توانستند به بزرگ‌ترین‌ها دست پیدا کنند."  "دردناک است که چنین تیمی از جام جهانی حذف شد."

ساکرنت تصویری از ناراحتی پورعلی گنجی منتشر کرد و نوشت: غمگین‌ترین بخش جام جهانی

کاربران نسبت به این تصویر واکنش متفاوتی نشان دادند و نوشتند: "فردا نیز لیونل مسی در چنین شرایطی خواهد بود."

با این حال برخی از آن‌ها باز هم به نمایش خوب ایران اشاره کردند و نوشتند: "فوتبال همیشه به تیم‌های شایسته روی خوش نشان نمی‌دهد." "ایران با وجود محدودیت‌هایی که داشت عملکرد فوق‌العاده‌ در جام جهانی را به ثبت برساند."  "به ایران احترام می‌گذاریم. آن‌ها بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود جنگیدند."

"پورعلی گنجی یک بازیکن خیلی خوب است و خیلی خوب عمل کرد. با این حال فوتبال این چنین است."

ساکرنت در ادامه‌ عکسی از فریاد مهدی طارمی منتشر کرد و نوشت: تصویری که بازتاب احساس بازیکنان ایرانی است. همه آن‌ها از حذف ناراحت هستند.

کاربران درباره این عکس نوشتند:‌ "گاهی اوقات فوتبال کاملا ناعادلانه است." "قلب من پس از هر شکست ایران شکست." "آن‌ها شایسته بهتر از این‌ها بودند."

در دیگر تصویر ساکرنت اشک‌های یک نوجوان ایرانی دیده می شد که رسانه آمریکایی نوشته بود: خداحافظ شور ایرانی

"جام جهانی دردناک". "می‌گویند فوتبال یک ورزش است اما باید گفت که فراتر از آن است". "ایران نمایش بهتری از آرژانتین در جام جهانی داشت". "ایران در یک گروه سخت شگفتی‌ساز شد و فراتر از انتظار ظاهر شد" از واکنش کاربران به این پست بود. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی US ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    55 2
    دیشب فوق العاده بودن حتی بهتر از بازی اسپانیا یا آرژانتین در جام جهانی قبلی. دست مریزاد به همه بازیکنان و کادر فنی. حتی سردار با وجود بازی خیلی بدش در دو بازی قبلی بازی دیشب نشون داد که هنوزم سردار ایران زنده هست. ای کاش همیشه از حاشیه دوری کنه و به فکر فوتبال حرفه ای خودش باشه تا هم اون هم ما از فوتبالش لذت ببریم
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    52 1
    جاوید و جاودان باد ایران و ایرانی
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    34 1
    درود به غیرت و شرفتون.مارو شاد و سربلند کردین.خدا دلتونو شاد کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس