کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئناً ماندن من در ایران منوط به موفقیت در جام جهانی بود اما حالا باید کمی با آرامش در خصوص آینده بیشتر فکر کنم.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی یک بر یک مقابل پرتغال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: چیز زیادی راجع به اتفاقات نمی‌دانم ولی خوشحالم که توانستیم برای کشور ایران افتخار و غرور کسب کنیم. اگر بخواهم از بُعد شخصی صحبت کنم باید بگویم بعد از یک سال تلاش زیاد، عدم آماده‌سازی با یک آرزو و هدف پا به جام جهانی روسیه گذاشتیم. هدف‌ ما صعود به مرحله بعدی با ایران بود. از هواداران واقعی فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنیم. مسئولیت این نتایج با من است. 

وی در ادامه گفت: هواداران فوتبال و مسئولین کشور باید همه از بازیکنان بابت عملکرد خوب‌شان تشکر کنم. بچه‌های من با تمام توان بازی کردند و توانستند افتخار خوبی را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان در خصوص ماندنش در ایران نیز گفت: افتخار من این است که فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد شش ماهه داده است این یک افتخار بزرگی برای من است. در این لحظه آرزوی من صعود به مرحله بعد بود حالا که این اتفاق نیفتاد باید فکر کنم. بعد از صعود به جام جهانی روسیه یک سال فرصت داشتم تا ایران اعتماد لازم را به من داشته باشد. شفاف است که همه چیز به موفقیت ما در اینجا بستگی داشت اما در حال حاضر باید کمی آرام باشیم، باید ذهن خنکی داشته باشیم و در خصوص آینده بیشتر فکر کنیم. ولی در پایان باز هم از مردم ایران بابت حذف از جام جهانی عذرخواهی می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    10 1
    چقدر جنگنده و منظم بودیم ما …!
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    16 1
    عالی بوووود دم کی روش گرم
  • حمید IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    15 2
    آقای کیروش شما غرور و شادی رو به جمع ایران آوردی.. نیازی به عذر خواهی نیست.شما و پسرانت غیرت رو معنا کردین و در جهان همه ولو برای یک شب از ایران با احترام سخن گفتن درود بر شما و بازیکنان و کادر
  • emami IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    17 5
    کاش غیرتی که در چشمان تو بود آنهم برای کشوری که در مقابل کشور تو میجنگید ذره ای در وجود روحانی و جهانگیری بود . لبخند های این دو مرد چقدر آزار دهنده است و تعصب آشکار تو چقدر زیبا !
  • heydari IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    3 1
    درو بر شرف و غیرت شما آقای کیروش و تمام بازیکنان تیم ملی احساس غرور کردیم دم همتون گرم .
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    4 1
    کی روش متشکریم
  • AE ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    9 1
    ای کاش مدیران و مسئولان ایرانی هم غیرت و سواد و عرضه تو رو داشتند اونوقت ایران گلستان میشد. دوستت داریم کی رش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس