کد خبر 868574
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹
 نیمه دوم ایران و پرتغال

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی بارها تا باز کردن دروازه پرتغال پیش رفت و این نشان می‌دهد ما ظرفیت بالایی داریم.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب درباره تساوی یک - یک تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ما در این مسابقه فقط پیروزی می‌خواست تا به مرحله بعد صعود کند، با استراتژی بازی پایاپایی با ساختار نسبتاً تهاجمی بازی را شروع کرد و خیلی خوب مهره‌های حریف را کنترل کرد. ما با دو هافبک دفاعی و سه هافبک میانی بازی را شروع کردیم و عملکرد بچه‌ها در خیلی از زمان‌های بازی نشان داد، ظرفیت خوبی داریم. بارها تا باز کردن دروازه پرتغال پیش رفتیم و این نشان می‌دهد در بازی با اسپانیا استراتژی دفاعی را پیش گرفتیم و بازی خوبی انجام ندادیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی در همه زمینه‌ها بود و کیفیت خوبی داشت. تیم ما با پنالتی که بیرانوند از رونالدو مهار کرد، قوت گرفت. در نهایت هم ما با چهار امتیاز حذف شدیم. من در مجموع در سه بازی عملکرد تیم ملی را مثبت ارزیابی می‌کنم و بیشتر از حد انتظار بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در خصوص بحث تمدید قرارداد کی‌روش و اینکه اکنون آیا باید این مربی در تیم ملی حفظ شود یا خیر، گفت: ظاهراً فدراسیون تمایل دارد قرارداد کی‌روش را تا جام ملت‌های آسیا تمدید کند و به نظرم این کار بسیار پسندیده‌ای است، چون ما نمی‌توانیم شخص دیگری را در این شش ماه مانده به شروع جام ملت‌های آسیا پیدا کنیم. با این اوصاف، برای تمدید قرارداد بلند مدت باید یک کار گروه ویژه تشکیل شود تا یک قرارداد عقلانی بسته شود. قرارداد قبلی کی‌روش غیرمتعارف بود و آپشن‌ها و آیتم‌های غیرمتعارف زیادی داشت که در برخی مواقع صحبت‌های زیادی روی آن مطرح بود. باید قرارداد این مربی بازبینی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    12 0
    فقط تمدید! تیم رو بدید دستش هرکاری میخواد کنه، این نتیجه و عملکرد از تیم ملی ایران خارق العاده بود، وجدانن شکفت زده شدیم و لذت بردیم!!!
  • هادی IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    9 0
    قراردادش باید چهارسال دیگه تا پایان جام ملتها ۲۰۲۲تمدید بشه..مربی بهتر از کیروش عمرأ پیدا کنیم.،خیلیا توایران چشم دیدنشو ندارن ..تا کور شود هرآنکه نتواند دید
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    6 0
    کی روش دوستت داریم
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    8 0
    کی روش دوستت داریم
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    9 0
    کی روش دوستت داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس