کد خبر 868474
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
دکتر کاوه ستوده

عضو کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال گفت که باشگاه همانند سال گذشته از بازیکنان تست پزشکی نگرفته و با این شرایط همه کاسه‌کوزه‌ها را سر کادر پزشکی می‌شکنند.

به گزارش مشرق، دکتر کاوه ستوده درباره شرایط پزشکی باشگاه استقلال برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خبر خاصی از باشگاه نداریم و پس از پایان لیگ هفدهم منتظر بودیم روند معمول باشگاه‌های حرفه‌ای سپری شود و 48 ساعت پیش از رسانه‌ای شدن قرارداد بازیکنان، نفرات مدنظر به‌صورت محرمانه در اختیار کادر پزشکی قرار گیرند و آزمایش‌هایی که ایفمارک و فدراسیون فوتبال روی آن تأکید دارند از این بازیکنان به‌عمل آید، متأسفانه  این اتفاق رخ نداد و روند سال گذشته بار دیگر تکرار شد.

وی ادامه داد: با این شرایط اگر کادر پزشکی وارد ماجرا شود و اعلام کند وضعیت پزشکی بازیکنی که امسال به استقلال پیوسته نامناسب است و نمی‌تواند به تیم کمک کند، اتفاقات گذشته تکرار می‌شود و باعث دلخوری هواداران و بروز اختلاف در باشگاه خواهد شد.

عضو کادر پزشکی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه در باشگاه استقلال تجربه را تجربه می‌کنند و با شرایطی که وجود دارد تمام کاسه‌کوزه‌ها را سر کادر پزشکی می‌شکنند، این موضوع به هیچ عنوان عادلانه و منصفانه نیست.

ستوده گفت: دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه که هم‌اکنون در ایران حضور ندارد، نیز پیش از سفرش، تمام این موارد را به باشگاه انتقال داده و خواهان گرفته‌شدن تست پزشکی پیش از عقد قرارداد شده بود. موارد دیگری هم وجود دارد که در صورت لزوم درباره آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    0 1
    حاشیه در استقلال عالیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس