کد خبر 868383
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
رونالدو - پرتغال و مراکش

یک نشریه اسپانیایی حرکت هواداران تیم ملی ایران برای ایجاد مزاحمت برای کاپیتان تیم ملی پرتغال را زیر ذره‌بین برده است.

به گزارش مشرق، نشریه مارکا حرکت شب گذشته (یکشنبه) هواداران تیم ملی ایران در شهر سارانسک که مقابل هتل محل اقامت بازیکنان تیم ملی پرتغال تجمع کردند، زیر ذره‌بین نشریه مارکای اسپانیا قرار گرفته است.

مارکا در این باره نوشته است: گروهی پرتعدادی از هواداران تیم ملی ایران که برای حمایت از این تیم در جام جهانی به روسیه سفر کرده‌اند، شب گذشته مقابل هتل محل اقامت تیم ملی پرتغال در شهر سارانسک تجمع کردند تا سر و صدا کنند و مانع از استراحت و خواب بازیکنان پرتغال شوند، تیمی که امشب برای کسب جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام باید برابر آن قرار بگیرند. سرو صدای هواداران ایرانی آنقدر ادامه پیدا کرد تا اینکه کریستیانو رونالدو از پنجره اتاقش ظاهر شد و از آنها خواست که بروند و به او اجازه بدهند بخوابد. در همین حال تصاویری از شبکه TP1 پرتغال هم تصاویری از این صحنه‌ها به نمایش گذاشته است.

مارکا در ادامه می‌نویسد: رونالدو به شیوه‌ای بسیار مناسب به این حرکت هواداران ایران واکنش نشان داد و آنها هم جواب او را با تشویق کردنش دادند اگرچه در واقع آنها توجه چندانی به خواسته او نکردند و به سرو صداهای‌شان ادامه دادند. علاوه بر این حضور رونالدو در پنجره سبب شد که مردم در خیابان زیر اتاق او چند دقیقه‌ای تجمع کنند و منتظر حضور دوباره ستاره رئال مادرید باشند.

تیم‌های ملی ایران و پرتغال امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در شهر سارانسک به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس