کد خبر 868156
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
شبکه تلویزیونی

یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «الکوثر» باعث عصبانیت و خشم برخی از رسانه‌های عربی از جمله شبکه «الحدث» شد.

به گزارش مشرق، پخش واقعیت‌های نبرد الحدیده و افشای دروغ‌پردازی‌های برخی از رسانه‌های سعودی در برنامه‌های شبکه جهانی الکوثر، باعث عصبانیت و خشم رسانه‌های عربستانی شده است.


در همین راستا، رسانه‌های عربستانی در روزهای اخیر با تبلیغات گسترده چنین القاء کردند که شهر بندری و راهبردی الحدیده یمن به تصرف ائتلاف سعودی درآمده است، اما با پخش گزارش‌ها و تصاویر رسانه‌های مقاومت از جمله شبکه جهانی الکوثر از داخل الحدیده، عملیات روانی سعودی‌ها نقش بر آب شد.


«ندیم قطیش» مجری برنامه dna در شبکه «الحدث» به طور آشکار خشم خود را از انتشار حقایق از شبکه الکوثر نشان داد.


در حالی که «ندیم قطیش» مجری شبکه سعودی «الحدث» ادعا می‌کرد فرودگاه الحدیده ظرف فقط دو ساعت پس از آغاز عملیات نیروهای آنها‏، به اصطلاح «آزاد» شده است‏، بخشی از سخنان کارشناس شبکه الکوثر از شبکه الحدث پخش شد که ضمن تکذیب سیطره بر فرودگاه الحدیده گفت: اگر آنها درست می‌گویند یک تصویر از داخل فرودگاه الحدیده پخش کنند تا مشخص شود چه کسی بر آن سیطره دارد! کارشناس الکوثر و مجری این شبکه، پیروزی ادعایی سعودی‌ها در الحدیده را صرفا تبلیغات جعلی توصیف کردند.


«قطیش» که پاسخی در برابر این استدلال کارشناس شبکه الکوثر نداشت در حالی که عصبانی شده بود، گفت: این شوخی نیست. جوک هم نیست. اگر تصویر ویدئویی داشتیم نشان می‌دادیم!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس