کد خبر 868146
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
حسین شریعتمداری نمایه

پیرزنی به کریمخان زند شکایت برد که نیمه شب دزدان به خانه‌اش دستبرد زده و اموالش را به غارت برده‌اند. کریمخان گفت؛ چرا خوابیده بودی که دزدان چنین کنند؟ و پیرزن گفت؛ پنداشتم که تو بیداری!

به گزارش مشرق، «حسین شریعتمداری» در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:

دیروز تصاویری از حضور رئیس‌جمهور در مجموعه تفریحی توچال و بازدید ایشان از تله کابین این مجموعه در رسانه‌ها منتشر شد. این تصاویر آقای روحانی را در لباس ورزشی و در حالی که کلاه و لباس و کفش ایشان از برندهای معروف و گرانقیمت خارجی است، نشان می‌دهد.

حضور رئیس‌جمهور در توچال در شرایطی که برخی از مشکلات اقتصادی، از جمله افزایش لجام گسیخته قیمت دلار و سکه و مسکن مردم، و مخصوصا اقشار مستضعف جامعه را -به علت شاخص بودن این اقلام- تحت فشار قرار ‌داده و گره‌گشایی مسئول اجرایی کشور را می‌طلبد، با واکنش‌های منفی فراوانی روبرو شد که ‌اشاره به برخی از این واکنش‌ها با این منظور که هشداری دلسوزانه باشد، ضروری به نظر می‌رسد.


۱- انتظار طبیعی مردم از رئیس‌جمهور کشورشان در شرایطی که افزایش سرسام‌آور و لجام گسیخته بهای ارز و قیمت طلا، جامعه را با نگرانی جدی روبرو کرده است این بود که ایشان را در جلسات و نشست‌های رسمی و در حال گره‌گشایی از این معضل ببینند و نه در یک مجموعه تفریحی! و باید به ملت حق داد که این حرکت رئیس‌جمهور را بی‌توجهی به مشکلات مردم و احیاناً اهانت به خود تلقی کنند.


خداوند تبارک و تعالی بر درجات امام راحلمان(ره) بیفزاید که وقتی مردم ایران در زمستان ۵۷ به علت اعتصاب کارکنان نفت در تهیه سوخت با مشکل روبرو بودند، دستور داد بخاری محل اقامت ایشان در نوفل‌لوشاتو را خاموش کنند و یا به قول آقای حیدر رحیم‌پور، حضرت آقا از خوردن آجیل در منزل ایشان خودداری کرده و فرموده بودند؛ وقتی سایر مردم توان تهیه و خوردن آجیل را ندارند شایسته نمی‌دانم که رهبر از این تنقلات استفاده کند و...


۲- امسال را رهبر معظم انقلاب با هدف مقدس و منطقی سامان بخشیدن به عرصه اقتصادی کشور، «سال حمایت از کالای ایرانی» نامیده‌اند و رعایت و ترویج این گفتمان بیش از همگان از رئیس ‌قوه مجریه انتظار می‌رود و از این روی استفاده رئیس‌جمهور از لباس‌های ورزشی گرانقیمت با مارک و برندهای غربی، نه فقط نمی‌تواند توجیه قابل قبولی داشته باشد بلکه بی‌حرمتی به مردم و تولیدکنندگان و کسبه‌ای است که از قضا بر اثر ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت ایشان از تولید بازمانده و کسب و کار خود را از دست داده‌اند.


۳- و بالاخره اینکه پیرزنی به کریمخان زند شکایت برد که نیمه شب و هنگامی که در خواب بوده است، دزدان به خانه‌اش دستبرد زده و اموالش را به غارت برده‌اند. کریمخان گفت؛ چرا خوابیده بودی که دزدان چنین کنند؟ و پیرزن گفت؛ پنداشتم که تو بیداری!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    196 2
    روحانی خیلی پوست کلفت تر از این حرفهاست . با این چیزا بهش برنمیخوره
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      23 1
      بالاخره روحانی استعفا میده
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    33 0
    خداوند اجرش دهد به خاطر همین خدمت ورزشی اش و با همین لباس محشورش کند که این لباس از پول همین مردم دلسوخته کشور است
  • ورپامی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    37 0
    خداوند ان شاالله این مردم رو بیدار کنه و دیگه به این جریان اشرافی رای ندهند واقعا طبقه مستضعف و پابرهنه دارن بیچاره میشن... خدا هیچکس رو شرمنده زن و بچه نکنه تو این گرونیها
  • مرتضیsk IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    23 0
    رفت توچال لرزش دست تو مناظرات انتخاباتی داشت خوب بشه
  • هادی IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    22 0
    روحانی متشکریم!! با روحانی تا تو جوب!
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    21 0
    ماشاءالله سردار قلم...خدا رو شکر به خاطر داشتن حاج حسین شریعتمداری...
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    23 0
    مرگ بر منافقین و کفار داخلی و خارجی...درود بر امام خامنه ای...مرگ بر غارتگر بیت المال...
  • دیدگا IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    23 0
    اینها تمام حواسشون به برجام پاره ای است که منتظر لبخند اروپایی ها نشسته تا بلکه از خروج آمریکا بیشتر از این ضربه نخورند! غافل از اینکه اروپایی ها خود شریک دزد هستند!
  • AE ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    0 12
    به نظر من باید یه کاری کنیم که ایشون رئیس جمهور مادام العمر بشن نظر شما چیه ؟؟!!
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    12 0
    محافظ دربار شاه: شاه عاشق غرب بود جوری که می خواست غرب تمام هیکلش را قورت بده
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    20 0
    خدا شر این دولت رو از مردم کم کنه
  • Delawar AF ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    12 0
    من شک دارم این یک ایرانی باشد کدام یهودی است که لباس ایرانی پوشیده یا هرانکس که در اون کشورها تحصیل مکنند یک سوزن بی غیرتی میزند که تا اخر عمر باید بی غیرت زندگی کنند.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    14 0
    از کوزه همان طراود که در اوست( وقتی انگیزه واعتقادی به اقتصاد مقاومتی نباشد نتیجه اش همین می شود. که برند خارجی بپوشند و کارنجات ایرانی تعطیل شوند. خدایا ما چه گناهی کردیم که گرفتار چنین مسئولین بی لیاقتی شدیم. از ماست که بر ماست
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    0 15
    کاش این پیرمردها هم ساکت بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس