سخنگوی نیروی انتظامی

سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص اظهارنظرهای ناآگاهانه درباره تخلیه مکانی در لواسان که در اختیار رئیس سابق ستاد کل بوده و هجمه به پلیس در این خصوص که در تخلیه ملک فوق اهمال‌کاری نموده است واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: این روزها بحث بر سر تخلیه مکانی در لواسان که در اختیار رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح بوده، بالا گرفته است و تعداد انگشت‌شماری از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در این باره اظهارنظر کرده‌اند. 

بیشتر بخوانید:

سرلشکر فیروزآبادی ویلای لواسان را تحویل داد

دادخواست رفع تصرف از ویلای لواسان به حوزه قضایی واصل شد

ویلای ولنجک را تخلیه کنید؛ لطفا!

اظهارات رئیس پلیس پایتخت درباره ویلای لواسان

سخنگوی نیروی انتظامی با گلایه از این مطلب که همچون همیشه دیواری کوتاه‌تر از دیوار پلیس پیدا نشده و هجمه‌ها نوازشگر تن این نیروی خدمتگزار شده است تصریح کرد: مدعیان مدعی هستند که پلیس اهمال‌کاری کرده و اقدام به تخلیه ملک مورد نظر نکرده است؛ ادعایی که حتی ذره‌ای واقعیت ندارد. 

سردار منتظرالمهدی به سخنان رئیس دادگستری تهران اشاره کرد و گفت: هنگامی که رئیس دادگستری تهران تاکید می‌کند که درخصوص موضوع فوق هیچ دستور قضایی صادر نشده و پرونده‌ای به دادگستری ارجاع نشده و به تازگی یعنی در ۲۹ خرداد سال جاری یعنی ۶ روز پیش تازه پرونده‌ای به دادگستری رسیده و برای رسیدگی به آن تعیین وقت شده، پس چگونه پلیس باید اقدام به تخلیه ملک فوق می‌کرد؛ وقتی هنوز رایی صادر و حکمی امضا نشده و ابلاغی به ناجا صورت نگرفته است. 

معاون اجتماعی ناجا با تاکید بر این مطلب که پلیس در چارچوب قانون عمل می‌کند و اگر غیر از این بود در مظان اتهام قرار می‌گرفت گفت: پلیس نمی‌تواند خارج از قوانین و مقررات تعیین شده دست به اقدامی زند؛ برای پلیس قانون، قانون است، رئیس و مرئوس نمی‌شناسند چرا که پلیس با کسی مماشات ندارد و وکیل و وزیر، مالک و مملوک و ... برایش به یک اندازه قابل احترام هستند. 

وی تصریح کرد: اگر حکمی مبنی بر تخلیه مکانی به پلیس ارجاع می‌شد بی‌درنگ برحسب قانون اقدام می‌کرد پس برچسب زدن به سازمانی که عمل به وظیفه و احترام به قانون در اولویت برنامه‌هایش می‌باشد دور از انصاف بوده و این وصله‌ها به پلیس نمی‌چسبد. 

این مقام ارشد نیروی انتظامی اظهار داشت: هوچی‌گری، مدعی شدن بی‌پایه و اساس از هر کسی برمی‌آید؛ هر گاه کسی بتواند برپایه عدله و مدارک سخن بگوید هنر کرده و حرفش بر دل و بر کرسی خواهد نشست نه افرادی که غیر از جنجال‌گری و فرافکنی رسانه‌ای راهی در پیش ندارند و کاری نمی‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا SE ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 1
    همه میگن من نبودم!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس