سینما نمایه

علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینما گفت: سینمای ایران در خردادماه 97 از نظر فروش و مخاطب رشد داشته‌ و با رشد ۱۵ هزار نفری مخاطبان نسبت به زمان مشابه سال قبل همراه بوده است.

به گزارش مشرق، علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران ، درباره فروش خردادماه 97 سینمای ایران گفت: فروش سینمای ایران در خردادماه امسال،  13 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده و یک میلیون و 740 هزار نفر در سینماهای کشور به تماشای فیلم‌های مختلف نشستند. 

بیشتر بخوانید:

نمایش خانوادگی بازی ایران در ورزشگاه آزادی

وی درباره این آمار در خردادماه سال 96 اعلام کرد: این آمار در خرداد ماه سال گذشته 13 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است و سینماهای کشور در خردادماه 96، یک میلیون و 725 هزار بلیت فروختند. 

رئیس کانون پخش‌کنندگان سینما خاطر نشان کرد: آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران در خردادماه 97 نشان می‌دهد که گیشه سینماهای کشور از نظر فروش و جذب مخاطب رشد داشته است. 

بر اساس این گزارش، سینماهای کشور در خردادماه امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ هزار افزایش مخاطب داشته است. این در حالی است که علاوه بر تقارن این ماه با ماه مبارک رمضان، در هفته‌های اخیر نیز سانس‌هایی به نمایش فوتبال اختصاص یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس