کد خبر 834923
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
اکران سینماها

رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت:‌امسال فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته در بهمن ماه بیش از 20 درصد افزایش فروش داشت.

به گزارش مشرق، فیلم‌هایی که در بهمن ماه اکران می‌شوند بخاطر همزمانی با برگزاری جشنواره فیلم فجر به نسبت ماه‌های دیگر فروش کمتری دارند. علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران درباره فروش فیلم بهمن‌ماه در سال جاری گفت: امسال فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته در بهمن ماه بیش از 20 درصد افزایش فروش داشت. فیلم‌های سینمایی در بهمن سال گذشته 7 میلیارد و 518 میلیون تومان فروش داشت این درحالی است که فروش فیلم‌ها در بهمن امسال به فروش 11 میلیارد تومان و 270 میلیون تومان است. 

بیشتر بخوانید:

«آینه بغل» به مرز ۱۹ میلیارد رسید

«سد معبر» از 1 میلیارد عبورکرد

وی درباره تعداد تماشاگر فیلم‌ها در بهمن‌ماه توضیح داد: سال گذشته در بهمن ماه 1 میلیون و 219 هزار نفر در سالن سینما به تماشای فیلم نشستند. در سال جاری تعداد مخاطبان فیلم‌ها در این ماه به 1 میلیون و 580 هزار نفر رسید. 

سرتیپی درباره پیش‌بینی فروش فیلم‌ها در اسفندماه گفت: در اسفندماه فروش فیلم‌ها به اکران نوروزی فیلم‌ها بستگی دارد اگر اکران فیلم‌های نوروزی زودتر انجام شود شاهد رونق در اسفندماه خواهیم بود اما اگر در اواخر اسفند ماه اکران فیلم‌ها انجام شود فکر نمی‌کنم رونق چندانی در فروش فیلم‌ها در اسفندماه شاهد باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس