کد خبر 868011
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
قتل

مرد میانسال که بر اثر درگیری با پیرمردی بر سر معامله یک قطعه زمین او را کشته بود، بزودی به اتهام قتل در دادگاه محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، مرد 50 ساله متهم است که دوم بهمن سال 95 در جریان درگیری بر سر سند زدن قطعه زمینی به دفتر خانه‌ای در شمال تهران رفته و در نزدیکی آنجا با فروشنده درگیر شده و او را کشته بود.

بیشتر بخوانید:

حکم قاتل «مارمولک نشان» صادر شد +عکس

متهم ابتدا مدعی بود که حال پیرمرد بعد از دعوایشان بد شده و فوت کرده است اما بازبینی دوربین مداربسته محل جنایت حاکی از آن بود که وی با چاقو به سر پیرمرد زده و باعث مرگش شده است. او بعداز بازسازی صحنه قتل با دستور بازپرس محسن مدیرروستا بازداشت و روانه زندان شد، اما در ادامه مدعی شد در زمان جنایت دچار جنون شده که به پزشکی قانونی معرفی شد اما کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روانی او را تائید کردند.

متهم چند روز پیش برای آخرین جلسه بازپرسی به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس پرونده گفت: مقتول قرار بود آن روز سند زمینی که خریده بودم را طبق نظر دادگاه به نامم کند. او کمی دیر آمده بود، در راه پله‌ها او را دیدم. دعوایمان شد و با چاقو ضربه ای به سرش زدم و فکر نمی‌کردم بمیرد.

متهم به زندان بازگشت و پرونده او به اتهام مباشرت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا عامل جنایت بزودی محاکمه شود.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس