اتحادیه اروپا

هزاران نفر از حامیان ادامه حضور بریتانیا در برگزیت در پایتخت انگلیس تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، هزاران نفر از حامیان ادامه حضور بریتانیا در اتحادیه اروپا امروز (شنبه) با حضور در خیابان‌های لندن از دولت بریتانیا خواستند تا رای گیری نهایی درباره شرایط برگزیت را برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

نگرانی پارلمان اروپا درباره روند مذاکرات برگزیت

در دومین سالگرد رای گیری برگزیت که ۵۲ به ۴۸ به سود حامیان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا رقم خورد، نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که اختلافات سیاسی همچنان پابرجاست. باوجود عدم اطمینان درباره آینده مفهوم واقعی برگزیت هنوز تغییر مشخصی ایجاد نشده است.

در کمپین " رای مردم" حامیان ادامه حضور در اتحادیه اروپا معتقدند باید یک رای گیری نهایی انجام شود " تا بتوانیم تصمیم گیری کنیم تصمیمی که آینده زندگی ما را برای نسل ها تحت تاثیر قرار می‌دهد، باعث بهبود وضعیت کشور خواهد شد یا شرایط را وخیم تر می‌کند.

سخنگوی این کمپین به رویترز گفت: مردم شاهد سیاستمدارانی بوده‌اند که با یک توافق واقعا بد باعث ایجاد یک وضعیت آشفته و فجیع شده‌اند.

وی ادامه داد: اینها مردمی هستند که به طبقه نخبه سیاسی می‌گویند که اشتباه متوجه موضوع شده‌اند.

در یکی از بنرهای حاضر در این تظاهرات نوشته شده بود: ۱۷ میلیون نفر به آدولف هیتلر رای دادند. ۱۷ میلیون نفر به برگزیت. ۱۷ میلیون نفر می‌توانند اشتباه کرده باشند.

در نظرسنجی هفته گذشته سارویشن  ۴۸ درصد از شرکت کنندگان از رفراندوم برای توافق نهایی حمایت کردند، درحالی که ۲۵ درصد از شرکت کنندگان با این همه پرسی مخالف بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    0 0
    تجزیه ی اتحادیه ی اروپا در نهایت به نفع آمریکا و روسیه ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس