کد خبر 867597
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
قاضی سراج

قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیش از ظهر امروز با حضور در ایران خودرو از این مجموعه خودروسازی کشور بازدید به عمل آورد.

به گزارش مشرق، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیش از ظهر امروز با حضور در ایران خودرو از این مجموعه خودروسازی کشور بازدید به عمل آورد.

 در این بازدید سرزده هیأتی از بازرسان امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی، قاضی سراج را همراهی می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

۱۸ محصول ایران خودرو گران شد +لیست قیمت

رییس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با این بازدید گفت: این بازدید در رابطه با قیمت‌ها و تولیدات صورت گرفت و سایت فعال و ثبت نام آغاز شده است و تا آینده ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ورود سازمان بازرسی و تصمیماتی که از سوی این سازمان اتخاذ شده و با هماهنگی با خودروسازان، تعدیل خوبی نسبت به قیمت‌ها در حاشیه بازار تولیدات داخلی داشته‌ایم و ان اشاءلله این تعدیل ادامه پیدا خواهد کرد و ثبت نام آغاز و فعلا محدودیت هم وجود ندارد.

رییس سازمان بازرسی با بیان اینکه در روزهای آینده قیمت پایین‌تر می‌رود، افزود: بر نمایندگی‌ها نظارت می‌شود که تولید داخل به دست مصرف کننده واقعی برسد.

بر اساس این گزارش طبق اعلام قاضی سراج، سازمان بازرسی از هفته گذشته به صورت جدی وارد چهار بازار خودرو، مسکن، سکه و ارز شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نا اشنا IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    3 0
    مسئولین عزبز چرا بدا د مردم نمیرسد گرانی هر دقیقه واحتکار داره غوغا میکنه چرا بازار را ول کردین
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    3 0
    من فکر میکنم اگر مسئولین هزار کارمند حقوق بگیر بیکفایت که مسئول شده اند و حساب ده هزار نفر دلال را در چهار بازار کنترل کنند میتوانند اسب سرکش گرانی را مهار کنند وخدمت بزرگی به 80 م ایرانی بی گناه کنند
  • amiresmaili IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    1 1
    انشاالله قاضي سراج مشكلات رو حل ميكنن.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس