ضرغامی

رئیس اسبق صداوسیما گفت: در حالی که همه دنیا به رفتار ترامپ اعتراض می‌کنند یک عده «راهبرد» گفت‌وگوی مجدد با ترامپ را تجویز می‌کنند، بنابراین غرض آنها دلسوزی برای ملت نیست و تکمیل پازل آمریکاست.

به گزارش مشرق، برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با نوشتن نامه‌ای که خطاب آن به مسئولان عالی‌رتبه نظام است خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا و ترامپ شدند. 

ابوالفضل بازرگان برادرزاده رئیس دولت موقت، کدیور اصلاح‌طلب اپوزیسیون و نماینده مجلس ششم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، عیسی سحرخیز محکوم امنیتی، احمد منتظری فرزند مرحوم منتظری و رضا علیجانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب پناهنده به فرانسه امضا کنندگان این نامه هستند.

بیشتر بخوانید:

توجیهات کرباسچی در مورد نگارش نامه «ذلت»

واکنش ولایتی به نامه اصلاح‌طلبان: مذاکره با ترامپ معنایی جز تسلیم ندارد

در همین زمینه عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تسلیم‌نامه برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا اظهار داشت: من این نامه را همراه با امضاهای آن دیدم، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هیچ دلسوزی در این نامه وجود ندارد. 

ضرغامی تاکید کرد:‌ در این شرایط خاص این نامه و این نوع درخواست تکمیل سیاست ضدبشری ترامپ به خصوص در منطقه است آن هم درحالی که امروز همه دنیا در بی‌اعتمادی به ترامپ متحد هستند.

رئیس اسبق صداوسیما تصریح کرد: ترامپ خودش صریحاً می‌گوید به من اعتماد نکنید و او هر کجا گفت‌وگو می‌کند می‌گوید من راه را برای اینکه زیر تعهدات خود بزنم باز می‌گذارم.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که همه دنیا به رفتار ترامپ اعتراض می‌کنند یک عده در داخل کشورمان به عنوان «راهبرد» گفت‌وگوی مجدد با ترامپ را تجویز می‌کنند و آن را تنها راه‌حل می‌دانند، بنابراین غرض آنها  دلسوزی برای ملت نیست و تکمیل پازل آمریکاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    4 236
    به کرباسچی بگین چه خبرازکارخانه رشت.
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    2 369
    مرگ بر کرباسچی جهان خوار
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 0
    نميدانم چرا هروقت اين آيات سوره بقره را ميخوانم به ياد اصلاح طلبان مي افتم مخصوصا آنجا كه ميفرمايد"" إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ "" لطفا به صورت كامل تر بخوانيد..... وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ پاره ای از مردم می گویند: به خدا و روز قیامت ایمان آورده ایم، حال آن که ایمان نیاورده اند. 9 يُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا يَشْعُرُونَ اینان خدا و مؤمنان را می فریبند و نمی دانند که تنها خود را فریب می دهند. 10 فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ در دلهاشان مرضی است و خدا نیز بر مرضشان بیفزوده است و به کیفر دروغی که گفته اند برایشان عذابی است دردآور 11 وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ چون به آنان گفته شود که در زمین فساد مکنید، می گویند: ما مصلحانیم. 12 أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـكِن لاَّ يَشْعُرُونَ آگاه باشید که اینان خود تبهکارانند و نمی دانند. 13 وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُواْ كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاء أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاء وَلَـكِن لاَّيَعْلَمُونَ و چون به آنان گفته شود که شما نیز همانند دیگر مردمان ایمان بیاورید، می گویند: آیا ما نیز همانند بیخردان ایمان بیاوریم: آگاه باشید که آنان خود بیخردانند و نمی دانند. 14 وَإِذَا لَقُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ إِلَى شَيَاطِينِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَكْمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُونَ و چون به مؤمنان می رسند، می گویند: ایمان آورده ایم و چون با شیطان های خویش خلوت می کنند، می گویند: ما با شما هستیم، ما استهزایشان می کنیم. 15 اللّهُ يَسْتَهْزِىءُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ خداست که آنها را استهزا می کند و وامی گذاردشان تا همچنان در طغیان خویش سرگردان بمانند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس