رادان

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه اگر هنرمند ما می‌تواند بروز و ظهور داشته باشد در سایه امنیت است، گفت: اگر امنیت نباشد، مردم تلاش نمی‌کنند زندگی کنند بلکه فقط می‌کوشند زنده بمانند.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا صبح امروز شنبه دوم تیر در نشست شنبه های انقلاب با موضوع دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه امنیت که در مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت : شوخی نیست که انقلاب اسلامی در همان ابتدا در همه کوچه پس کوچه هایش درگیر شود، در خوزستان، کردستان، بلوچستان،و غیره که هرکدام در هر نظام نوپای دیگر برای ساقط کردن کافی بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر این انقلاب محور حرکت خود را بر مردم می‌گذارد از این رو مردم هم اصل و ثقل حرکت خود را بر این می‌گذارند که رهبر از انها راضی باشند. انقلاب ما یکی یکی این کوچه پس کوچه طی می‌کند که هرکدام یک بلوغ است.

رادان ادامه داد: در آن زمان کاری نداشت که از یک روستای اشغال شده توسط ضد انقلاب عبور کرد اما ما بسیار شهید دادیم که مردم در درگیریها آسیب نبینند،. لذا مردم کردستان اذربایجان غربی شیفته انقلاب اسلامی هستند، آنها دیدند که رزمندگان ما از جان خود گذشتند تا مردم آسیب نبینند.

وی گفت : برای خلبانان ما هدف زمانی هدف بود که مردم غیرنظامی آنجا نباشند. اسرای ما در عراق با شکنجه مواجه بودند اما ما از اسرای عراقی مبلغان جمهوری اسلامی و اعضای سپاه بدر تربیت کردیم.

رادان ادامه داد : ما امروز تولیدکننده یک مکتب نظامی امنیتی شده‌ایم. پس از عبور از اروند، بسیاری از ارتش‌های صاحب سبک در عبور از آب سراغ ما امدند تا سبک عبور ما را یاد بگیرند.

رادان با اشاره به اینکه اگر هنرمند ما می‌تواند بروز و ظهور داشته باشد در سایه امنیت است، گفت: اگر امنیت نباشد، مردم تلاش نمی‌کنند زندگی کنند بلکه فقط می‌کوشند زنده بمانند. اگر امروز جرات نمی‌کنند وارد مرزهای ما شود از عزم و اراده ماست.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: امریکا که مدعی مبارزه با داعش است امروز به دنبال حفظ داعش است، ما می دیدیم که چرخ‌بالهای امریکایی می روند نیروهای داعش را از اسارت حشدالشعبی رها می کنند.

وی افزود: تکریت عراق از دست داعش ازاد شد، تکریت که زادگاه صدام است، اما پس ازادی 95 درصد مردم که خانه های خود را ترک کرده بودند بازگشتند به خانه هایشان، اما امریکایی ها که دیدند با کمک ایران تکریت ازاد شد رفتند الانبار را از داعش گرفتند اما به گونه ای که یک ساختمان سالم در آن باقی نمانده بود، این تفاوت ازادسازی ایران با امریکاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • delavr IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    2 1
    سلام سردار کجایی برادر دست مریزاد به همتی که برای جمع آوری اشرار به خرج دادید. کاش هنوز خودت در راس این حرکت بودی. یک وقت ادعایت نشود! خلاصه دلاوری بیش نیستی. خداوند خادمین به اسلام و مردم را حفظ بفرماید
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    1 2
    ما می دیدیم که چرخ‌بالهای امریکایی می روند نیروهای داعش را از اسارت حشدالشعبی رها می کنند
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    1 1
    پس ازادی 95 درصد مردم که خانه های خود را ترک کرده بودند بازگشتند به خانه هایشان، اما امریکایی ها که دیدند با کمک ایران تکریت ازاد شد رفتند الانبار را از داعش گرفتند اما به گونه ای که یک ساختمان سالم در آن باقی نمانده بود، این تفاوت ازادسازی ایران با امریکاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس