والیبال ایران و کره جنوبی

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال از سد کره جنوبی گذشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه از هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های والیبال از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برابر کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. (خلاصه دیدار ایران - کره جنوبی)

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب معروف، کاظمی، شفیعی، فائزی، شریفی، عبادی پور، حضرت پور (لیبرو) استفاده کرد.

تیم ملی والیبال ایران از دوازده مسابقه گذشته خود تنها موفق به کسب ۴ پیروزی شده است.

ست نخست؛ ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران

بازی در میان هیاهوی کم نظیر تماشاگران آغاز شد.در امتیاز ۸ بر ۷ به سود کره جنوبی تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

برتری کره جنوبی ادامه پیدا کرد و تیم ها در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود چشم بادامی‌ها راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.  در ادامه دو تیم بازی نزدیکی را از خود به نمایس گذاشتند و این ست در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود کره جنوبی
بازی برای تیم ایران بدون تغییر در ست دوم آغاز شد، اما این تیم کره جنوبی بود که بازی را بهتر شروع کرد. در امتیاز ۸ بر ۵ سود کره جنوبی تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری کره جنوبی ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود کره، تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. ست دوم در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود کره جنوبی به پایان رسید.

تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم خود در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال فردا از ساعت ۱۸:۳۰ باید به مصاف بلغارستان خواهد رفت.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران

در این ست ایران شروع بهتری از حریف داشت و توانست ۱۱ بر ۷ هم ار حریف جلو بیفتد، اما این برتری چندان دوام نداشت. تیم کره توانست نتیجه بازی را در امتیاز ۱۲ به تساوی بکشاند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود کره جنوبی تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

شاگردان کولاکوویچ در شروع ست چهارم عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند و همین امر موجب شد در امتیاز ۸ بر ۴ به سود ایران، تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا تیم ها در امتیاز ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان کولاکوویچ پنجمین پیروزی خود در این دوره از رقابت های را کسب کنند.

تیم ملی ایران در دومین بازی خود از ساعت ۱۸:۳۰ فردا شنبه به مصاف بلغارستان می‌رود. بلغارستان بازی اول خود را ۳-۲ به آلمان باخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس