رونالدو

نخستین دیدار از دور دوم بازی‌های گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ با پیروزی پرتغال مقابل مراکش و حذف نماینده آفریقا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران دو تیم پرتغال و مراکش از گروه B رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دور دوم بازی های گروهی را در مقابل ۷۸,۰۱۱ تماشاگر ورزشگاه لوژنیکی برگزار کردند.

تیم ملی پرتغال موفق شد با تک گل کاپیتان کریستیانو رونالدو، با نتیجه ۱-۰ از سد مراکش عبور کرده و موقتا با ۴ امتیاز در صدر جدول گروه B قرار بگیرد.

برای دیدن خلاصه بازی پرتغال و مراکش اینجا کلیک کنید

ترکیب پرتغال: روی پاتریسیو، په په، رافائل، فونته، سدریک، موتینیو(89-سیلوا)، ماریو(70-فرناندز)، برناردو(59-مارتینز)، ویلیام، رونالدو و گوئدس.

ترکیب مراکش: الکاجوی، حکیمی، داکاستا، بن عطیه، درار، زیاش، الاحمدی(86-فجر)، بلهنده، بوصوفه، امرابط و بوطیب(69-الکعبی).

دقیقه '۴ (۱-۰)(کریستیانو رونالدو): اعجوبه پرتغالی خیلی زود چهارمین گل خود در این تورنمنت را به ثمر رساند؛ کرنر ارسالی موتینیو از سمت راست با ضربه سر شیرجه ای کاپیتان به زیر طاق دروازه مراکش راه پیدا کرد.

 دقیقه '۹: یک موقعیت خوب دیگر برای پرتغالی ها که روی پاس گریرو به رونالدو و چرخش استادانه این بازیکن به دست آمد که ضربه نهایی با اختلاف کم از کنار دروازه ال خاجویی به بیرون رفت.

 دقیقه '۳۹: در شرایطی که بازی متعادل و آرام دنبال می شد، روی پاس در عمق رونالدو، گدس داخل محوطه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او با روی پای راست را دروازه بان با یک دست برگشت داد و سپس توسط مدافعان این توپ دور شد.

 نیمه اول این مسابقه با پیروزی ۱-۰ شاگردان فرناندو سانتوس پایان یافت تا کریستیانو رونالدو با ثبت ۸۵ گل ملی، به تنهایی دومین گلزن برتر تاریخ بازی های ملی لقب گیرد و فاصله اش با علی دایی را به ۲۴ گل برساند.

دقیقه '۵۵: مراکش با وجود اینکه شوت های بیشتری نسبت به حریف خود داشت، اما از دقت و زهر کافی برخوردار نبود و این بار شوت خوب بلهاندا از پشت محوطه جریمه به راحتی در اختیار پاتریسیو قرار گرفت.

دقیقه '۵۷: این بار خطرناک ترین موقعیت مراکشی ها را پاتریسیو دفع کرد؛ ضربه سر خطرناک و چکشی بلهندا با واکنش عالی دروازه بان راهی کرنر شد.

از دقیقه ۷۰ تا حدودی از فشار حملات مراکشی‌ها کاسته شد و پرتغالی‌ها از لاک دفاعی و نیمه زمین خود خارج شدند اما این وضعیت دوام نداشت و مراکش موجی جدید از حملاتش را آغاز کرد و رقیب اروپایی‌اش را به شدت تحت فشار قرار داد اما در نهایت موفق به گلزنی نشد و به این ترتیب با قبول دومین شکستش در جام بیست‌ویکم در قعر جدول باقی ماند و از صعود به دور بعد باز ماند.

در این دیدار بن‌عطیه از مراکش و آدرین سیلوا از پرتغال کارت زرد گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    0 1
    ایران‌هم‌به‌زودی‌به‌مراکش‌ملحق‌میشه
  • ممی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    0 0
    حق پرتقال بردنبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس