کد خبر 866445
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
پکرمن

سرمربی تیم فوتبال کلمبیا گفت:بعضی از بازیکنانم در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند متأسفانه نیمه اول برای ما بسیار سخت گذشت.

به گزارش مشرق، پکرمن سرمربی تیم فوتبال کلمبیا پس از شکست مقابل ژاپن اظهار داشت: متأسفانه بر اثر یک اشتباه از ابتدا شرایط‌مان بسیار سخت شد در ادامه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و شکست خوردیم.

وی افزود: بازیکنان ژاپن توپ را خوب در اختیار داشتند و حفظ توپ می‌کردند و موفق شدند رو به جلو حرکت کنند ما نتوانستیم طبق برنامه‌های خودمان جلو برویم و این کار را برای ما سخت کرد. فالکائو در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد. متأسفانه نتوانستیم روی دروازه ژاپن موقعیتی خلق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال کلمبیا در پایان در خصوص اینکه بعضی از بازیکنان کلمبیا مثل کاروادو در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند، گفت: من از برخی بازیکنانم انتظار بالاتری داشتیم ولی عملکرد خوبی نداشتند نیمه اول برای ما بسیار سخت گذشت ولی بازیکنان باید بدانند وقتی ۱۰ نفره می‌شویم و یک یار از تیم حریف کمتر داریم باید چه کارهایی انجام بدهیم. باید حفظ توپ خوبی داشته باشیم و بازی را در اختیار بگیریم اما نتوانستیم و در نهایت شکست خوردیم و بازی در جام جهانی بسیار سخت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس