کد خبر 866436
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
کی روش

در بازی فردا شب ایران و اسپانیا، شاید بیشتر از نصف ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با مراکش تغییر کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فردا شب در دومین بازی جام جهانی، باید روبروی تیمی قرار بگیرد که سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲، قدرت مطلق اروپا و جهان بود. اسپانیایی‌ها برای سلطه دوباره بر فوتبال جهان، به روسیه سفر کرده‌اند و در این راه بعد از توقف در بازی اول باید از سد ایران بگذرند. تیم کی‌‌روش هم با گرفتن یک مساوی از اسپانیا، می‌تواند بخش زیادی از مسیر صعود را طی کند و مهمترین نتیجه‌اش در تاریخ جام‌های چهانی را بدست بیاورد.

با توجه به اختلاف سطح مراکش با اسپانیا و استراتژی متفاوت کی‌روش در این مسابقه، احتمالا ترکیب تیم ملی هم تغییر زیادی خواهد داشت. روزبه چشمی مصدوم شده و مجید حسینی یا پژمان منتظری جای او را می‌گیرند. منتظری، شانس بازی در پست دفاع راست به جای رامین رضاییان را هم دارد. میلاد محمدی احتمالا برای جلوگیری از حملات و فشار سنگین اسپانیا به سمت چپ برمی‌گردد و حاج‌صفی کنار عزت‌اللهی تازه برگشته در خط هافبک قرار می‌گیرد. دژاگه هم در این بازی سنگین و جنگنده، شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی خواهد داشت. سخت‌ترین تصمیم کی‌روش، انتخاب هافبک چپ تیم ملی خواهد بود. بازی قبل امیری در این پست نمایش موفقی داشت اما سن و سال و فشار مسابقات، می‌تواند این بازی او را به تیمکت منتقل کند. مهدی طارمی جدی‌ترین گزینه جانشینی اوست. البته این احتمال وجود دارد که حاج‌صفی به پست هافبک چپ برود و امید ابراهیمی، کنار عزت‌اللهی در مرکز زمین قرار بگیرد.

ترکیب غافلگیر کننده کی‌روش در بازی با مراکش، پیش بینی ترکیب تیم ملی را سخت کرده اما به نظر می‌رسد حضور طارمی در سمت چپ و حاج‌صفی در پست هافبک دفاعی، نزدیک‌ترین گزینه به برنامه‌های تیم ملی باشد. مگر اینکه این بار هم کی‌روش برای موش و گربه با اسپانیا، سراغ یک نقشه جدید و پیچیده برود.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل اسپانیا

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    0 0
    وای من خیلی میترسم مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس