کد خبر 866319
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
حاجی بیگی

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود همه تلاش‌هایی که انجام دادیم اما متأسفانه شنیدیم که پنجره نقل و انتقالات ما باز نخواهد شد و منتظر ابلاغ نهایی رای هستیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا حاجی‌بیگی در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس،‌ گفت: با وجود همه تلاش‌هایی که انجام دادیم اما متأسفانه شنیدیم که پنجره نقل و انتقالات ما باز نخواهد شد و منتظر ابلاغ نهایی رای هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه وکیلی که در ابتدای کار این پرونده را پیگیری می‌کرد مسیر انحرافی را پیش گرفت و به جای شکایت از فیفا از باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت کرد و این اشتباه باعث شد تا کلاً کارها غلط پیش برود. این رأی صادر شده و منتظر ابلاغ آن هستیم هر چند که از شواهد امر به نظر نمی‌رسد نتیجه مطلوبی بگیریم. البته به مربیان و بازیکنان پرسپولیس اعتماد و اعتقاد زیادی داریم و با همین نفرات کار را به خوبی پیش خواهیم برد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در پی این اتفاق قطعاً از وکیلی که این اشتباه عجیب را انجام داده بود شکایت خواهیم کرد تا خسارت وارده به باشگاه پرسپولیس را بگیریم.حتی ما این وکیل را عزل نکرده بودیم بلکه او خودش انصراف داد و به همین دلیل ما از این وکیل شکایت خواهیم کرد تا حق پرسپولیس را از او بگیریم.

وی در خصوص اردوی سرخ‌پوشان در کرواسی هم تصریح کرد: جمیع جهات را که در نظر گرفتیم متوجه شدیم انجام اردو در کرواسی از چند جهات به سود ما خواهد بود چرا که در این کشور می‌توانیم بر خلاف ترکیه با تیم‌های مطرح و نامدار بازی کنیم و از طرفی هم شرایط کمپ به گونه‌ای خواهد بود که بازیکنان همه تمرکز و تلاش خود را برای تمرینات خواهند گذاشت و برانکو هم بر بالای سر همه امور قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    3 20
    باید تاوان تقلب وجعلی بودن قراردادهای باشگاهی لنگ بدترازاین داده میشد
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      2 0
      اوووووووووف چه فشاری آورده اینهمه صدر نشینی پرسپولیس به کیسه کشا
  • AE ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    0 0
    نمیدونم چرا کیسه ای ها همچنان میسوزن
  • NL ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    1 0
    از صحبت هاى مملو از تناقض و تو خالى اش معلوم هست كه فردى بس بى مايه و البته بى سواد هست . اين جماعت ديگه ابرو براى ايران و ايرانى تو خارج نگذاشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس