شادی بازیکنان انگلیس پس از گل دقیقه 91 هری کین به تونس

در روز پنجم شگفتی رخ نداد و طبق انتظار تیمهای مدعی تر برنده از زمین خارج شدند.

سرویس ورزش مشرق - پنجمین روز جام جهانی با برگزاری 3 دیدار از گروه های F و G جام جهانی پیگیری شد و نتایجی قابل پیش بینی به دست آمد. شاید بتوان گفت با نتایج به دست آمده بلژیک و انگلیس طبق انتظار از گروه صعود کنند.

در گزارشی کوتاه 3 بازی برگزار شده را بررسی می کنیم:

کره جنوبی 0-1 سوئد

در نخستین دیدار روز گذشته، چهارمین نماینده آسیا به مصاف سوئد رفت. کره جنوبی در این دیدار با تصمیم VAR یک پنالتی به سوئد تقدیم کرد و با همان یک گل مغلوب شد و مانند عربستان و استرالیا موفق به گلزنی نشد تا ایران تنها نماینده پیروز آسیایی ها تا امروز باشد. (فیلم خلاصه دیدار کره جنوبی و سوئد را اینجا ببینید)


بلژیک 3-0 پاناما

یکی از دو مدعی گروه G جام جهانی طبق انتظارات بازی اول را پرگل برد و موفق شد پاناما را 3-0 شکست دهد. لوکاکو با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند خودش را مدعی آقای گلی معرفی کرد. (برای دیدن خلاصه بازی بلژیک و پاناما اینجا کلیک کنید)


انگلیس 2-1 تونس

در آخرین دیدار روز پنجم، تیم مدعی انگلیس هر چند در طول بازی برتر نشان داد اما در نهایت با گل دقیقه 91 هری کین موفق شد 3 امتیاز بازی را به دست بیاورد. هری کین دقیقه 11 هم یک گل دیگر زد اما با گل دقیقه 35 ساسی از روی نقطه پنالتی جبران شد.

فیلم خلاصه دیدار انگلیس و تونس را اینجا ببینید

به این ترتیب تیم ملی انگلیس در آخرین دقیقه از جمع مدعیانی همچون اسپانیا، پرتغال، آلمان، برزیل و آرژانتین که در دور نخست از بازی‌های مرحله گروهی جام بیست‌ویکم در کسب پیروزی ناکام ماندند، خارج شد.

انگلیسی‌ها در شرایطی مقابل این تیم آفریقایی به پیروزی رسیدند که برای اولین بار از سال ۱۹۹۸ در بازی اول خود در جام جهانی توانستند دو گل به ثمر برسانند.


به گزارش مشرق، روز ششم جام جهانی روسیه سه‌شنبه با پایان دور اول مرحله گروهی و شروع دور دوم رقابت‌ها ادامه خواهد یافت:

ساعت ۱۶:۳۰، کلمبیا - ژاپن ورزشگاه سارانسک

ساعت ۱۹:۳۰، لهستان- سنگال ورزشگاه اسپارتاک

ساعت ۲۲:۳۰، روسیه- مصر ورزشگاه سن پترزبورگ

در پایان جدول رده بندی دو گروه F و G جام جهانی را در پایان روز اول ببینید:


در همین رابطه بخوانید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس