کد خبر 865241
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹
هالدورسون

هالدورسون، سنگربان تیم ملی ایسلند از مهار ضربه پنالتی لیونل مسی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایسلند امروز با درخشش هالدورسون و به خصوص مهار ضربه پنالتی لیونل مسی، به یک امتیار ارزشمند و دور از انتظار در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر آرژانتین دست یافت.

هالدورسون گفت: "برای من به عنوان دروازه بان تیم ملی ایرلند، بازی کردن در اولین بازی جام جهانی و مهار پنالتی بهترین بازیکن جهان لحظه بزرگی بود. گرفتن پنالتی مسی رویایی بود که تعبیر شد؛ به خصوص اینکه باعث شد ما در راستای هدفمان که صعود به مرحله بعدی است خود را ثابت کرده و کیفیت ایسلند را نشان دادیم.

من وظیفه خوم را انجام دادم و می دانستم ممکن بود با چنین موقعیتی مواجه شوم. من بارها ضربات پنالتی اخیر لیونل مسی و همچنان واکنش اخیر خودم برابر ضربات پنالتی رقبا را مرور کرده بودم که سعی کردم آنها را به خاطر سپرده و به احساس بازیکنان حریف در مورد خودم هنگام نواختن پنالتی نیز کار کنم و خوشحالم که امروز لیونل مسی اینگونه پنالتی خود را نواخت.

اتفاقات نیمه اول مطابق میل ما پیش رفت و بازیکنان حریف فضای زیادی نداشتند. اعتماد به نفس ما دقیقه به دقیقه افزایش یافت، زیرا شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی در بازی در برابر آرژانتین رخ می دهد اما ما احساس می کردیم بازی به سود ما در حال سپری شدن است."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    3 1
    مشرق جون گلر چیه بابا؟؟ فارسی رو پاس بدار
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    1 0
    آقای گلر(دربازه بان) زیادی خودت رو تحویل نگیر؛ مسی پنالتی رو اینقدر بد زد که من هم اگر جای تو بودم اون توپ رو می گرفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس