عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه هیچ‌اصلاح‌طلبی بحث تحریم انتخابات را مطرح نکرده است، گفت که اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی شرکت خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدرضا خباز نماینده مردم کاشمر و عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید برای حضور گسترده مردم در انتخابات تلاش کنند، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند کشور را در مقابل خطرات احتمالی بیمه کند.

وی با بیان اینکه انتخابات برای جریان‌های سیاسی یک فرصت است و جریان‌ها باید از این فرصت استفاده کنند، افزود: هیچ جریان سیاسی در کشور قائل به تحریم انتخابات نیست چرا که تحریم تنها دشمنان انقلاب اسلامی را خرسند می‌کند و قطعا اصلاح‌طلبان نیز دست به تحریم انتخابات نخواهند زد.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از هیچ اصلاح‌طلبی بحث تحریم انتخابات را نشنیده است، گفت: اصلاح‌طلبان داخل کشور در چارچوپ قانون اساسی فعالیت می‌کنند و هر اقدامی که مغایر را قانون اساسی، منافع ملی و عزت ملی باشد را نمی‌پذیرند.

خباز در پایان گفت که اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس شرکت خواهند کرد و از همه مردم برای حضور در انتخابات دعوت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس