کد خبر 864990
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:از خط دفاع تا خط حمله خوب کار کردند و مراکش فقط یک موقعیت جدی روی دروازه ما داشت. تیم حریف هم اشتباهاتی داشت اما چیزی که حالا مهم است، کسب ۳ امتیاز است.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر، سرمربی استقلال پس از پیروزی تیم ملی کشورمان در دیدار اول جام جهانی مقابل مراکش،گفت: در نیم ساعت ابتدایی، میتوان گفت مراکش شرایط بهتری داشت اما با ادامه مسابقه و هرچه از روند بازی گذشت، تیم ایران بهتر و بهتر شد و توانست عملکرد مطلوبی داشته باشد.

وی در ادامه گفت:در تورنمنتی مثل جام جهانی، خوب دفاع کردن بسیار مهم است و تیم ایران هم عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت. روزبه چشمی در کار دفاعی بسیار خوب بود و مجید حسینی هم همین طور. امید ابراهیمی هم در میانه میدان فوق العاده عمل کرد.

او افزود: بازی بسیار بسیار سختی بود، به تیم ملی ایران تبریک میگویم، به همه بازیکنان و کادر فنی و بهترین آرزوها را برایشان دارم.

شفر در پایان گفت:از خط دفاع تا خط حمله خوب کار کردند و مراکش فقط یک موقعیت جدی روی دروازه ما داشت. تیم حریف هم اشتباهاتی داشت اما چیزی که حالا مهم است، کسب ۳ امتیاز است. همان طور که پیش از این هم گفتم، موفقیت در بازی اول بسیار مهم است و با این ۳ امتیاز، درهای صعود برای ایران باز است. این پیروزی برای فوتبال ایران بسیار مهم بود.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    10 23
    "مراکش فقط یک موقعیت جدی روی دروازه ما داشت." مطمئنی بازی رو دیدی؟!
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
      9 10
      نه اینکه ایران موقعیت نداشت؟تک به تک رو دیدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس