کد خبر 864980
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
علیرضا جهانبخش

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:کار سختی مقابل اسپانیا داریم و باید از شانس‌هایی که داریم نهایت استفاده را کنیم و به راحتی موقعیت‌ها را از دست ندهیم.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی مقابل مراکش اظهار داشت:  مراکش فشار زیادی در نیمه اول به تیم ملی ایران وارد کرد و ما می‌‌دانستیم که ابتدا مراکش حمله خواهد کرد برای همین سعی کردیم با بازی دفاعی جلوی حملات تیم مراکش را بگریم که خدا را شکر به بهترین شکل توانستیم وظایفمان را انجام دهیم یک مقدار در بحث روانی می‌دانستیم که تیم مراکش عصبی خواهند شد و برای همین پرس را بیشتر کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم اما خدا را شکر که توانستیم در دقیقه پایانی به گل برسیم و دل مردم ایران را شاد کنیم. 

 

وی در ادامه درخصوص مصدومیت خودش نیز گفت: یک مقدار به خاطر اینکه روی دوقلوهای پایم فشار آمد سعی کردم ریسک نکنم از دقیقه 70 مشکل داشتم اما فشار بازی باعث شد که از دقیقه 82 نتوانم بازی کنم. برای همین تعویض شدم و جای نگرانی نیست. 

جهانبخش در ادامه درخصوص اینکه به راحتی موقعیت‌ها را در بازی با مراکش از دست دادیم نیز گفت: بله  ما به خاطر اینکه بازی‌های دوستانه کمی داشتیم یک مقدار هماهنگی کمتری داشتیم و این باعث شد تا آنطور که باید و شاید بازی نکنیم به نظرم از لحاظ بازی‌های دوستانه ضعیف عمل کردیم اما با این شرایط خوب بازی کردیم مقابل مراکش اما می‌دانیم کار سختی مقابل اسپانیا داریم و باید از شانس‌هایی که داریم نهایت استفاده را کنیم و به راحتی موقعیت‌ها را از دست ندهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس