کد خبر 864860
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
رهایم نکن

در آخرین آمار از میزان مخاطبان سریال های رمضانی «رهایم نکن» در رتبه اول و «بچه مهندس» و «سر دلبران» در رتبه های بعدی قرار دارند.

به گزارش مشرق، طبق آخرین نظرسنجی هایی که سازمان صدا و سیما از تماشاگران سریال های رمضانی گرفته است سریال های «رهایم نکن» ساخته محمدمهدی عسگرپور در شبکه سه و سریال «بچه مهندس» ساخته علی غفاری در شبکه دو در رتبه های اول و دوم میان پربیننده ترین سریال های رمضانی از نظر مخاطبان قرار دارند.

سریال «رهایم نکن» به تهیه کنندگی علی پورکیانی امسال دقایقی بعد از افطار از شبکه سوم سیما پخش شد که طبق آخرین نظرسنجی ها تا اوایل هفته سوم پخش حدود ۵۴ درصد در کل کشور بیننده داشته است.

بیشتر بخوانید:

قانون پایستگی بازیگران در سریال‌های رمضان

همچنین سریال «بچه مهندس» به تهیه کنندگی سعید سعدی که از شبکه دو سیما روی آنتن رفت، با حدود ۳۵ درصد در رتبه دوم قرار دارد. نکته مهم درباره این سریال این است که دقیقه نود به پخش رمضان اضافه شد و ژانر آن کودک و نوجوان است.

سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی نیز در رتبه سوم پخش قرار دارد.

پیش از این نیز مرتضی میرباقری درباره آمار سریال های پربیننده رمضان ۹۷ بیان کرده بود که حدود ۷۸ درصد مردم، سریال های ماه مبارک رمضان را تماشا کرده اند که این سریال ها یا برای اولین بار پخش شده است و یا در حال بازپخش است.

وی با اشاره به این آمار گفته بود که در میان سریال هایی که برای اولین بار پخش می شوند سریال «رهایم نکن» بیشترین بیننده را دارد و سریال های «بچه مهندس» و «سر دلبران» در رده های بعدی قرار دارند ضمن اینکه در میان سریال های بازپخش که ماهیت طنز دارند سریال «پایتخت» و «متهم گریخت» پر بیننده هستند.

به نظر می رسد مخاطبان سریال هایی که برای اولین بار پخش می شوند تا پایان ماه رمضان به همان ترتیب قبلی مجموعه ها را دنبال کرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس