کد خبر 864238
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
واردات

نایب رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی با بیان اینکه دو وزارتخانه دولت ۱۴۰۰ قرارداد واردات بسته اند، گفت: تکانه‌های بازار ارز و خودرو نشان دهنده عدم مقاوم‌سازی اقتصاد است.

به گزارش مشرق،  در جلسه علنی روز چهارشنبه و در جریان بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد اجرای قانون اقتصاد مقاومتی، هادی قوامی نایب رئیس این کمیسیون گفت: قانونگذار در قانون اقتصاد مقاومتی ۴ ماده به تصویب رسانده بود که باید اجرا می شد اما در این زمینه تخلف صورت گرفته است.

نماینده مردم اسفراین تصریح کرد: آیا اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شده است؟ آیا اقتصاد ما مقاوم سازی شده است؟ اگر مقاوم سازی شده بود، این تکانه ها در بازار ارز، سکه و خودرو به وجود نمی آمد.
وی با اشاره به گزارش نماینده دولت در مورد اجرای پروژه های عمرانی گفت: این پروژه های عمرانی عملکرد روتین دولت بوده است. اینکه در پروژه های عمرانی لباس اقتصاد مقاومتی بپوشانیم، اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق نمی کند.

وی تصریح کرد: ما دچار خطای تشخیص در انتخاب پروژه های اقتصاد مقاومتی شده ایم. اگر به اهداف اقتصاد مقاومتی می رسیدیم، جلوی خروج ارز از کشور گرفته می شد.
قوامی گفت: دو وزارتخانه دولت ۱۴۰۰ قرارداد واردات بسته اند، آیا این اقدام در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    1 0
    مدیری که دچای خطای تشخیص در اقتصاد مقاوتی هستش پس چی از مدیریت میدونه؟؟؟ چرا یه همچین آدم بی فکری الان مدیره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس