دیدار آلمان غربی و اتریش جام جهانی 1982

برد 1-0 آلمان دو همسایه را به مرحله بعد می رساند و الجزایر حذف می شد، آلمان طی ده دقیقه به گل اول خود رسید و پس از آن هر دو تیم بازی را با پیاده روی ادامه دادند!

ویژه نامه جام جهانی مشرق - در ورزش زیبا و پرطرفدار فوتبال گاهی لحظات زشت و مشمئز کننده ای رقم می خورد که تا ابد در ذهن هواداران خواهد ماند؛ بسیاری از این حرکات و لحظات شرم آور در معتبرترین آوردگاه فوتبال یعنی جام جهانی رقم خورده و موجب تاسف هواداران شده است.

احتمال تبانی در فوتبال یک امر همیشگی بوده و در جام جهانی نیز این احتمال خصوصاً در آخرین مسابقات مرحله گروهی زیاد است به طوری که پیش از مسابقات برخی از تیم‌ها با توجه به قدرت تیمی آنها از قبل حذف شده محسوب می شوند و بازیکنان همین تیم ها هم بیشتر از دیگران در معرض دریافت رشوه قرار دارند و فیفا بارها نگرانی خود را از این بابت اعلام کرده است، البته این امر پس از همزمان شدن بازی های آخر مرحله گروهی بسیار کم شده و کمتر شاهد اعتراض تیمی بوده ایم.

صحنه ای از دیدار تیم های آلمان غربی و اتریش در جام جهانی 1982 اسپانیا

به گزارش مشرق، به نظر می رسد هیچ بازی در تاریخ جام جهانی مشمئز کننده تر از دیدار آلمان و اتریش در جام جهانی 1982 نبوده است. برد 1-0 آلمان دو همسایه را به مرحله بعد می رساند و الجزایر حذف می شد، آلمان طی ده دقیقه به گل اول خود رسید و پس از آن هر دو تیم بازی را با پیاده روی ادامه دادند!

اعتراض تماشاگران الجزایری به تبانی تیم های آلمان غربی و اتریش در جام جهانی 1982 اسپانیا

هواداران الجزایری حاضر در ورزشگاه اعتراض خود را با هو کردن بازیکنان و نشان دادن پول نشان دادند و حتی یک هوادار آلمانی پرچم کشور خودش را آتش زد. بازی به پایان رسید و اعتراض الجزایر به تبانی صورت گرفته رد شد. از آن سال به بعد بازی آخر مرحله گروهی همزمان برگزار شد.

بخش هایی از این دیدار را در فیلم زیر ببینید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    10 6
    چند سال قبل هم در یک بازی جام جهانی(درست یادم نیست ظاهرا ایتالیا بود با یک تیم دیگه) در 10 دقیقه پایانی همین اتفاق افتاد
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    10 7
    اره بابا از این اتفاقات زیاده
  • محسن IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    34 47
    قابل توجه اونهایی که برا اروپا یقه چاک میدن و فکرمیکنن اروپا آمریکارو ول میکنه میاد باما
    • RU ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
      29 25
      فازت چیه؟ چه ربطی داشت؟ چی زدی اخوی؟
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    33 18
    فکر کنم بازی ایران و سوریه هم دست کمی از این نداشت
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    15 15
    اینا رو ولش کن. گرانی و تورم و دلار و بدبختی را بچسب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس