معرفی یاسمن اشکی در ماه عسل

مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش از تخلف یاسی اشکی برای آموزش سلامت جنسی در مدارس خبر داد.

به گزارش مشرق، حسن ضیاالدینی مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره آموزش سلامت جنسی در مدارس که از سوی یاسی اشکی فعال اجتماعی انجام می شود، اظهار کرد: آموزش های سلامت جنسی به دست افراد غیرمتخصص همچون این فرد در مدارس تخلف است.

بیشتر بخوانید:

واکنش تعدادی از پزشکان به ادعاهای مهمان ماه عسل

وی با بیان اینکه آموزش‌های سلامت نوجوانان و بهداشت بلوغ در چارچوب موازین دینی و ملی برای دانش آموزان در مدارس تبیین می‌شود،گفت: اکنون آموزش‌های جنسیتی در مدارس به گونه ای است که دانش‌آموزان از بهداشت و سلامت اقتضائات سنی خود مطلع می شوند اما آموزش‌های غیربومی و فراتر از سن دانش آموز که از سوی افراد غیر متخصص ارائه شود غیرقانونی بوده و آموزش و پرورش به شدت با آن برخورد خواهد کرد.

مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش تاکید کرد: به هیچ عنوان افرادی خارج از وزارت آموزش و پرورش نمی‌توانند با ورود به مدارس چنین آموزش‌هایی را برای دانش‌آموزان داشته باشند و هرگونه ادعا در مورد مجوز آموزش و پرورش برای آموزش سلامت جنسی در مدارس را تکذیب و با آن برخورد می کنیم.

ضیاالدینی اظهار کرد: آموزش‌های بهداشتی به دانش‌آموزان در قالب های استاندارد در نظر گرفته شده است و متناسب با نیاز جامعه دانش‌آموزی این نوع آموزش ها را در دستور کار قرار می‌دهیم.

گفتنی است؛ یاسی اشکی روز سه‌شنبه ۸ خرداد با تایید وزارت بهداشت به عنوان میهمان در برنامه ماه عسل حضور یافته بود و موضوع ویروس HPV و ساخت واکسن برای این بیماری را به طور عمومی مطرح کرده بود، در صفحه مجازی این فعال اجتماعی تصاویر بسیاری از آموزش مسائل جنسی به کودکان در مدارس منتشر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 7
  • رسول ترک IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    95 16
    دمت گرم مشرق نشون دادی اگر به یکی مشکوک بشی روزگارشو سیاه می کنی خوشم اومد دمت گرم کابوس لاشخورایی حمایتت می کنم
    • EXtremist IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      3 0
      مشرق ته ستون دشمن رو داره میزنه قلب سپاه ستون پنجم رو کی میزنه ؟(کی=Ki)
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    93 16
    این ماجراها همش مربوط به سند 2030 و پشت پرده های اونه که رهبری به دولت تذکر داد
    • M.sh IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      7 1
      دقیقا درست فرمودید دوست گرامی. خداوند خائنان رو سرزمین برشون داره
    • تارا ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
      1 0
      دقیقا باهاتون موافقم. خدا باعث بانیشو ریشه کن کنه ان شالله.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    7 0
    چه خبره پسرم 5 ساله میترسم بذار مهد یا مدرسه آخه امسال آمادگی میره.... خدا صاحب ما رو برسونه.....
  • کبیره IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    3 1
    باتایید وزارت بهداشت!؟؟؟؟ نه جانم شاید به تایید شخص وزیر بهداشت، اولین بار نیست تو کشور واکسن از طرف وزا ت بهداست توصیه و اجبار میشه ولی نه اینجوری .کشور های آفریقایی هم اینقدر بد بخت نیستن که وزارت خونشون یه آدم غیر تصلح و بدمن صلاحیت رو تو یه برنهمه عاطفی بفرسته که با سر کج و هزار تا خاطره بخوان واکسن رو تبلیغ کننن اونم با اسم انستیتو پاستور ! پیدا کنید ذی نفع را!
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    4 0
    دمت گرم مشرق به روشنگری ادامه بده شب قدر از ته دل دعا کردم خدا این جماعت بی شرفو نسلشونو از زمین برداره یا شرشون را کم کنه منتها با عقل و درایت ما این دعا عملی میشه
  • سلام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    6 2
    آموزش زود هنگام مسائل جنسی در مدارس باعث بلوغ زودرس و عدم لذت بچه ها از دوران بچگی می شود . در این خصوص باید خیلی احتیاط کرد . 2030 مساوی آموزش مسائل جنسی در سنین پایین و ترویج بی عفتی و نهایتا نسلی تربیت می شوند که از درس مانده و غرق در مسائل جنسی . یکی از بهترین راه حل ها برای سرگرم کردن بچه ها و دور نگه داشتن از درس وجلو گیری از بروز استعدادها علمی .خطر خطر خطر خانواده ها باید مراقبت کنند که در مدارس چه به بچه هایشان آموزش داده می شود .
  • NL ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    1 2
    این خانم جاسوس اسراییل هستش و ماموریتش هم در ایران انتشار واکسن عقیم سازی دختران هستش وزارت بهداشت هم مثل تمام وزارتخونه ها و خود ریاست جمهوری فقط دنبال رانت و سود های میلیاردی خودشون هستن براشون هم جون مردم هیچ اهمیتی نداره البته چیز تازه ای نیست همونطور که با ورود واکسن چندگانه هزاران بچه دچار بیماری اتیسم شدن و محصولات تراریخته هم مثل اب خوردن دارای وارد مملکت میشه دشمن وقتی ببینه نمیتونه حمله نظامی بکنه میاد سراغ بیوتروریسم
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    5 0
    دختر شیاد و دروغگو چقدر صحبت های متناقضی کرد البته دروغگو کم حافظست
  • GB ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    1 0
    آفرین مشرق
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    3 1
    کدوم بی شرفی اینو راه داده به مدرسه
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    1 2
    بیشتر جامعه زنان آخرسر مملکتت وجامعه رو به گند کشیدند.تازه این اول راهشه ,حالا نسخه پیچیهایی کنند که اون سرش ناپیدا!
  • علی ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    7 3
    واقعا چقدر کشور بی در و پیکری داریم که در حساسترین نقاط دشمن نفوذ میکند و ما غافلیم ای کاش امثال حججی هایی داشتیم که این دشمنان مرموز را ریشه کن کنند. الهی اشکو الیک فقد نبینا و قلت عددنا و تظاهر الزمان علینا یا صاحب الزمان الغوث و الامان من الفتن آخر الزمان
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    7 1
    به جای آموزش ایمنی جنسی,آموزش ,چگونگی پذیرش عدالت جنسیتی,حیای رفتاری وپوششی برای همجنسات بذار,خیلی چیزها خودبه خود به پاکی برخواهد گشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس