کد خبر 863154
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
برجام نمایه

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه می‌خواهند از طریق پالرمو پسابرجام را تسهیل کنند، گفت: این در حالی است که چیزی از برجام باقی نمانده است.

به گزارش مشرق، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 20 خرداد) در اخطاری به اصل 153 قانون اساسی استناد کرد و گفت: چه ضرورتی دارد با وجود اینکه آمریکا نسبت به تعهداتش در برجام پایبند نبوده و آن را نقض کرده و مشاور ترامپ هم برجام را پاره کرد، لایحه الحاق به پالرمو را در مجلس تصویب کنیم.

یشتر بخوانید:

نمایندگان لایحه پالرمو را تصویب کردند

وی با بیان اینکه امروز شایسته است که این قدر در مقابل دشمن خودباختگی و عقب‌نشینی نداشته باشیم، اظهار داشت: می‌خواهند از طریق پالرمو پسابرجام را تسهیل کنند، اما این در حالی‌ است که از برجام چیزی باقی نمانده است. چطور اروپا می‌خواهد بدون آمریکا در برجام بماند؟!

عضو فراکسیون ولایی مجلس اضافه کرد: در اینکه اروپا مدام خواسته آمریکا را اجابت می‌کند، شکی نیست، آنها حزب‌اللّه لبنان را متهم می‌کنند که گردش مالی آنها از طریق جرائم صورت می‌گیرد، ما هم با تصویب این لوایح به‌طور قطع متهم خواهیم شد. 

علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به اخطار نماینده بروجرد، گفت: اینها بحث دیگری است، اگر ایرادات شورای نگهبان در این لایحه محتوایی بود، بعد بررسی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس