علی لاریجانی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه از موافقت علی لاریجانی با تصویب FATF در جلسه شب گذشته با این تشکل خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جلسه ویژه شب گذشته جامعه مدرسین با علی لاریجانی رئیس مجلس و نمایندگان قم درباره تصویب لایحه ‌FATF، گفت: جلسه شب گذشته درباره زیان‌های تصویب لایحه FATF، با ریاست آیت‌اللّه یزدی برگزار شد. متاسفانه علی‌رغم توضیحات اعضای جامعه مدرسین درباره عواقب تصویب این لایحه، آقای لاریجانی موافق تصویب FATF بود.

وی افزود: الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم بخش مهمی از سندی است که اگر ایران به آن ملحق شود جز زیان چیزی برای ما نخواهد داشت.گروه ویژه اقدام مالی که ذیل این لایحه است، با امضای بخش مبارزه با تامین مالی تروریسم تکمیل می‌شود، بنابراین این سند، سندی استعماری است که هدف طراحان آن بیشتر سلطه بر ایران است.

بیشتر بخوانید:

تجمع اعتراضی مردم به لایحه FATF مقابل دفترلاریجانی

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متاسفانه دولتمردان ما خیال می‌کنند که اگر این لایحه بین‌المللی به تصویب مجلس رسد، گشایش اقتصادی برای ایران به ارمغان می‌آورد در حالی که نه تنها با تصویب این لایحه گشایشی ایجاد نمی‌شود بلکه ما با دست خودمان، کشور را در حلقه‌ای از فشارهای تحریمی قرار می‌دهیم.

** مخالفت اعضای جامعه مدرسین با تصویب لایحه FATF

به گفته حجت‌الاسلام رجبی مجموعه کشورهای تصمیم‌گیر در  FATF، کشورهایی هستند که بی‌شک تحت سلطه و هدایت آمریکا عمل می‌کنند و اعضای FATF  با تصویب این سند از سوی ایران می‌توانند فشارها علیه کشورمان را به شکل فزاینده‌ای بالا ببرند. لذا  اعضای جامعه مدرسین در جلسه شب گذشته اعلام کردند که با تصویب این لایحه مخالف هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    5 2
    حاجی بابایی کجایی!
  • AU ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    18 2
    این رویکرد چیزی جز خیانت نیست. بنابراین بهتر است جبهه اصولگرایان یک غربال انجام دهد چراکه اگر قرار باشد که ما با دست خودمان بهترین نگین های کشور مثل حاج قاسم را در اختیار دشمنان قرار دهیم دیگر اسمی از اصولگرایی وجود ندارد و دقیقا اینجا خط مدافعین آرمانهای شهداء و منافع ملی کاملا با خط مشی این آقایان ۱۸۰ درجه فاصله دارد.
  • ایرانی IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    18 2
    مقدمات رو آماده کنید برای یک راهپیمایی بزرگ مردمی بر ضد توافق ننگینFATF وگرنه نسل آینده حق خواهند داشت که همه ما رو لعنت کنند........و به آقای لاریجانی و نمایندگان مجلس بگید دست از این بی فکری ها و حماقت های بزرگ بردارن و دولت رو نجات بدن نه اینکه با از اشتباهات مکرر دولت الگوبرداری کنن
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    15 1
    نمیدونم روحانی با لاریجانی چه کار کرده که هرچی روحانی و دولت میگه لاریجانی بدون چون و چرا، و بعضی وقتها هم با یک مقدار تاخیر باز هم موافقت میکنه. یه جورایی انگار روحانی بر لاریجانی سوار شده. ولی این اهرم فشار چیه و از چه نوعیه معلوم نیست. شاید چیزخورش کرده. ر
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    5 0
    آقایان مجلسیون عرق آش شور وداغی که شما وظریف ودولت تدبیر در مسئله برجام پختید هنوز بر پیشانی مردم ما خشک نشده ،نگذارید ننگ دیگری اشک ملت را در آورد. متاسفانه نه دشمنان قابل اعتماد هستند و نه شما ها جدیت لازم را در دفاع از مردم دارید. والا در برجام حداقل شروط رهبری را رعایت می کردید؟؟؟ بفرمائید کنار بگذارید باد عزت بر این مردم ونظام بوزد......
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    6 3
    حزب الله که شد تروریست فردا هم میگن سپاه تروریست بعد بسیج بعد هرکی ریش میذاره لاریجانی پرت کنید بیرون تا خسارت نزده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس