کد خبر 863106
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
رنار

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش از آمادگی تیمش در آستانه رویارویی با ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد.

به گزارش مشرق، اِروی رنار که شاگردانش پیش از سفر به روسیه برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018، شب گذشته (شنبه) در دیدار دوستانه‌ای مقابل میزبان خود استونی به برتری 3 بر یک دست یافتند، از عملکرد شاگردانش با وجود این پیروزی روحیه‌بخش پیش از تقابل با ایران در گروه B جام جهانی راضی نیست.

سرمربی فرانسوی مراکش که از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم این دیدار دوستانه راضی نیست، در این خصوص گفت: بازیکنانی که نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمدند، چیزی که ما انتظارش را داشتیم، ارائه ندادند.

وی افزود: تیم به لحاظ روحی و فیزیکی آماده است، اما پیش از اولین بازی‌مان در جام جهانی 2018 (بازی با ایران)، باید برخی مسائل تاکتیکی را اصلاح کنیم.

رنار همچنین در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «رپابلیکا» گفت: همه فکر می‌کنند که همه چیز در قاره آفریقا بد است و چیز مدرنی در کشورهای آفریقایی نیست، اما این باوری اشتباه است.

سرمربی شیرهای اطلس تأکید کرد: در مراکش شما هر چیزی که در اروپا وجود دارد را می‌توانید پیدا کنید و این کشور به طور مداوم در حال پیشرفت است. مراکش کشوری اروپایی در آفریقاست.

وی ادامه داد: ما شش روز پیش از آغاز نخستین بازی مراکش در گروه B جام جهانی 2018 روسیه قرار داریم و آماده مصاف با ایران خواهیم شد. تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش آماده این رقابت‌ها هستند و فقط 11 بازیکن را انتخاب نکردیم. حکیم زیخ را بازی ندادم تا مصدومیتش برطرف شود. مراکش تیمی بسیار خوب در جام جهانی 2018 روسیه خواهد شد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش ساعت 19:30 دقیقه جمعه هفته جاری در نخستین بازی گروه B جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس