مراکش و اسپانیا

رسانه‌های اسپانیایی به رغم پیروزی مراکش این تیم را بسیار محتاط، احساسی و عاری از کار گروهی توصیف کردند.

سرویس ورزش مشرق – تیم ملی فوتبال مراکش موفق شد قاطعانه برابر استونی به پیروزی برسد و به نوعی خود را در بهترین حالت آماده آغاز جام جهانی 2018 روسیه کند.

این دیدار که آخرین نمایش مراکش پیش از مصاف مقابل ایران در جام جهانی به حساب می آمد در نهایت با برتری 3 بر یک و قاطع مغربی‌ها خاتمه یافت. برای مراکش بلهلندا 11 و حکیم زیاش 38 و مونیر 72 گلزنی کردند. پورجه تنها گل استونی را در دقیقه 76 به ثمر رساند.

مراکش در اولین دیدار خود روز 25 خرداد به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

پس از این بازی، رسانه‌های اسپانیایی بازی مراکش را زیر نظر گرفتند و این تیم را به عنوان یکی از رقبای مرحله گروهی جام جهانی تشریح کردند. از دید آس اسپانیا مراکش تیم بسیار خوبی است اما کاملا محتاطانه بازی می کند، استبان در یادداشت خود در این خصوص می نویسد: نمی شود اینچنین گفت که آنها تاکتیک اصلی خود را رو نکرده اند، من 5 بازی ملی اخیر مراکش را زیر نظر گرفته ام، آنها کاملا محتاط هستند و خط دفاعی خوبی دارند، کار گروهی در میان آنها چندان تعریفی ندارد و تیم کاملا ستاره محور است.

مارکا چاپ مادرید نیز در این باره می نویسد: مراکش کاملا احساسی بازی می کند، در یک بازی تدارکاتی تا این حد احساساتی بودن قابل تامل است، این موضوع همانقدر که آرام بخش است و ما را خوشحال می کند می‌تواند خطرناک هم باشد. باید مراقب رویه بسیار بالای آنها باشیم، دوندگی مثال زدنی دارند.

روزنامه اسپورت کاتالونیا البته این روزها بیشتر سرگرم ماجرای پیکه و سرود ملی و کنایه های پادشاه اسپانیا به اوست اما در گزارشی کوتاه می‌نویسد: مراکش کار تیمی ضعیفی دارد، بعید است برای اسپانیا دردسرساز باشد اما به هر حال باید به همه رقبا احترام گذاشت. مراکش تیمی نیست که برابر آن را تیم دوم خود صف آرایی کنیم، هر سه بازی مرحله گروهی اهمیت دارند و اسپانیا با هدف ثبت سه پیروزی رسمی و باشکوه وارد میدان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس