کد خبر 863023
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶
اسپانیا

اسپانیا حریف ایران در جام جهانی در دیدار مقابل تونس در دقایق پایانی به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق،‌ شنبه شب چند بازی دوستانه دیگر در سراسر جهان برگزار شد که در یکی از مهمترین بازی ها، اسپانیا با تک گل آسپاس به سختی از سد تونس گذشت.

در این مسابقه اسپانیا از نظر تملک توپ و خلق موقعیت نسبت به حریف برتر بود و تونس به جز دو شوت که روی دو ضدحمله رقم خورد، به موقعیت خاصی نرسید. اما در ان سمت اسپانیا طراوت همیشگی در بازی اش دیده نمی شد. در نیمه نخست، چند شوت از راه دور و چند سانتر از کناره ها، موقعیت های اسپانیا را رقم زد که به نتیجه نرسید.

با شروع نیمه دوم تعویض ها از راه رسید و در مجموع در این مسابقه لوپتگی از ۱۷ بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کرد، حملات اسپانیا در نیمه دوم پردامنه تر شد تا این که بالاخره در دقیقه ۸۵، آسپاس ۹ دقیقه بعد از حضورش در زمین، بازی را ۱-۰ کرد. سماجت کاستا بازیکنان حریف را به دردسر انداخت، آسپاس حضوری به موقع در محوطه جریمه داشت و با یک ضربه دقیق بازی را ۱-۰ کرد.

در دیگر بازی ها، صربستان ۵-۱ بولیوی را شکست داد. دیدار سوئد و پرو با تساوی ۰-۰ پایان یافت. دانمارک با دو گل از سد مکزیک گذشت، فرانسه با تساوی ۱-۱ مقابل امریکا متوقف شد و مراکش ۳-۱ استونی را برد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس